  • 1. Data: 2018-08-02 13:21:56
    Temat: blad ING
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/finanse/firmy/,,bank-popeł
    nił-błąd-ing-dwukrotnie-ściągnął-mi-pieniądze-z-kred
    ytu"-jest-odpowiedź-banku-która-zwala-z-nóg/ar-BBLlJ
    8j

    Skoro chodzi o pieniadze, to nie wiadomo o co chodzi,
    czy po prostu pismak za glupi ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2018-08-02 14:09:25
    Temat: Re: blad ING
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 2 Aug 2018 13:21:56 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    ytu"-jest-odpowiedź-banku-która-zwala-z-nóg/ar-BBLlJ
    8j
    > Skoro chodzi o pieniadze, to nie wiadomo o co chodzi,

    Podaj jeden przykład, gdy bank wyprowadził pieniądze* z konta klienta
    in je co później sam grzecznie zwrócił.

    *- np. przez złą interpretacje zajęcia komorniczego (zabrano
    pieniądze z konta, którego dłużnik nie jest właścicielem tylko
    pełnomocnikiem.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2018-08-02 22:10:21
    Od: <4...@1...221021.invalid> (Tom N)

    J.F. w

> [...]
    ytu"-jest-odpowiedź-banku-która-zwala-z-nóg/ar-BBLlJ
    8j

    > Skoro chodzi o pieniadze, to nie wiadomo o co chodzi,

    Pismak podał jakiekolwiek rzetelne dane?
    Wykopowicz to wykopowicz tamto.
    Co to ten wykopowicz?
    Aaaaa.

    "Za jedno ING trzeba pochwalić. Bank odpowiedział bezpośrednio użytkownikowi
    na Wykopie."

    Zajebiście, tylko to jakieś dziwne kanały komunikacji te wykopy som!!!

    --
    'Tom N'