  • 1. Data: 2002-12-14 14:20:10
    Temat: bla. bla
    Od: Magda Mierzejewska <m...@s...waw.pl>

    bla, bla

    --
    Pozdrawiam Magda

  • 2. Data: 2002-12-14 14:34:37
    Temat: Re: bla. bla
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Magda Mierzejewska <m...@s...waw.pl> wrote in
    news:Pine.SOL.4.43.0212141508540.14983-100000@akson.
    sgh.waw.pl:

    > bla, bla

    Widze, ze "madrych inaczej" tez na SGHu nie brakuje.

    W.

  • 3. Data: 2002-12-14 14:41:40
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Widze, ze "madrych inaczej" tez na SGHu nie brakuje.

    Pewnie cwiczy na lekcje informatyki :)

  • 4. Data: 2002-12-14 15:09:45
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    napisał w wiadomości news:atfftn$rfo$1@news.onet.pl...

    > Pewnie cwiczy na lekcje informatyki :)

    Magda to blondynka
    R.

  • 5. Data: 2002-12-14 20:44:24
    Temat: [ot] Re: bla. bla
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Spotykają się dwie blondynki i jedna mówi:
    - Ty, słuchaj wiesz że w tym roku sylwester wypada w piątek?
    A na to druga:
    - Kurcze, żeby tylko nie trzynastego!

    W gazecie, w dziale praca ukazało się ogłoszenie, że policja poszukuje
    ludzi do pracy.
    Zgłosiły się trzy blondynki. Stanowisko było jedno. Postanowiono więc
    wybrać tą jedną w drodze małego testu.
    - Proszę bardzo, tu mamy dla pani zdjęcie z profilu tego osobnika. Proszę
    powiedzieć nam jak najwięcej o nim, co się pani nasuwa, jakieś
    spostrzeżenia.
    - Jezu ! On ma tylko jedno ucho !
    Kandydatce podziękowano. Druga otrzymała takie samo polecenie.
    - Jezu ! On ma tylko jedno ucho !
    Ta również wypadła poniżej oczekiwań. Poproszono trzecią kandydatkę.
    Proszę bardzo, tu mamy dla pani zdjęcie z profilu tego osobnika. Proszę
    powiedzieć nam o nim jak najwięcej , co pani może powiedzieć o tej osobie
    na podstawie zdjęcia.
    - Ten człowiek nosi szkła kontaktowe.
    Komisja spojrzała zadziwiona. Sprawdzono w dokumentach; rzeczywiście.
    - No wspaniale! Gratulujemy ! Jest pani przyjęta. Ale jak pani to
    wydedukowała?
    - To proste. Ten człowiek nosi szkła kontaktowe, bo nie może nosić
    okularów.
    - Ale dlaczego?
    - No jak to? No przecież on ma tylko jedno ucho!

    Milego wieczoru,
    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 6. Data: 2002-12-15 09:36:38
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl>

    Osobnik podszywający się pod Michał 'Amra' Macierzyński w swoim donosie
    news:atfftn$rfo$1@news.onet.pl napisał(a):

    > Pewnie cwiczy na lekcje informatyki :)

    To kto tam teraz naucza ? :-/

    Przemek

    --
    Nie jestem seksistą, ale niektóre żarty mnie bawią...

  • 7. Data: 2002-12-16 18:44:19
    Temat: Re: [ot] Re: bla. bla
    Od: Paweł Szopiński <p...@C...datatech.pl>

    Sat, 14 Dec 2002 21:44:24 +0100
    "Travis" <r...@g...pl> napisał(a):

    > Spotykajš się dwie blondynki i jedna mówi:

    Pisz proszę z poprawnym kodowaniem.

    --
    Paweł Szopiński, Datatech POLAND (ISO-8859-2)
    p...@d...pl