  • 1. Data: 2002-12-14 11:04:47
    Temat: BZWBK i konto24
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Mam (a przynajmniej tak mi sie wydaje) w BZWBK dwa (pozostalosc po
    fuzji) konta studenckie, ktore w inecie zawsze byly opisane jako
    E-xtra student (czy jakos tak).
    Teraz loguje sie pierwszy raz do nowej wersji systemu i obydwa konta
    opisane sa jako "Konto24".
    Hmm, cos mi sie wydaje, ze Konto24 to jednak osobny rodzaj konta z
    zdecydowanie innymi oplatami.
    Ciekawe, czy to tylko zmiana w wyswietlaniu, czy bedzie to mialo tez
    odbicie w oplatach.
    A jak Wy macie opisane swoje konta studenckie ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 2. Data: 2002-12-14 11:09:38
    Temat: Re: BZWBK i konto24
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message

    > Teraz loguje sie pierwszy raz do nowej wersji systemu i obydwa konta
    > opisane sa jako "Konto24".

    Rachunka a'vista
    Konto24

    > Ciekawe, czy to tylko zmiana w wyswietlaniu, czy bedzie to mialo tez
    > odbicie w oplatach.

    Płacę tylko za zestawienia transakcji.

    Tomek Z.

  • 3. Data: 2002-12-14 11:12:37
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Ja mam konto24

  • 4. Data: 2002-12-14 11:18:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    A ja ich chyba tam rozwale.

    Cos im sie w systemie popieprzylo i zaczeli generowac wyciag do mojej
    VC. A od razu po wydaniu karty z niego zrezygnowalem (pomijajac, ze
    karte mam od wrzesnia 2001).
    Wiec uwazajcie i sprawdzcie, czy nie chca was naciagnac ma 2.50 zl.
    Swoja droga - widac, ze to nie tylko domena Pekao SA :)

    Ciekawe ile ludzi nie zauwazy, ze cos nie tak i im zacznie generowac
    ni z gruszki ni z pietruszki wyciagi...

  • 5. Data: 2002-12-14 11:49:59
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Teraz loguje sie pierwszy raz do nowej wersji systemu i obydwa konta
    > opisane sa jako "Konto24".

    Od 8 września bodajże tak jest opisane :->
    Przynajmniej po wprowadzeniu ICBS'u do V Odz. tak mam.

    > Hmm, cos mi sie wydaje, ze Konto24 to jednak osobny rodzaj konta z
    > zdecydowanie innymi oplatami.

    No niby tak.

    > Ciekawe, czy to tylko zmiana w wyswietlaniu, czy bedzie to mialo tez
    > odbicie w oplatach.

    Nie tyle blad co "feature" ICBS'u - przynajmniej wedlug pracownikow
    placowki (Sw.Marcin). Kobieta mowi, ze u nich widac ze to jest konto
    studenckie ale klient widzi tylko "Konto24" i tyle. Poza tym nic jak
    dotad nie skasowali wiec jest ok - ja sie juz przezwyczailem.

  • 6. Data: 2002-12-14 13:04:31
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    Wojtek Frabinski wrote:
> [...]
    > odbicie w oplatach.
    > A jak Wy macie opisane swoje konta studenckie ?

    tak ! Pytalem o to nawet, to stre bz wlasnie zamykam.

    --
    @ _Pewne_ 50zl lub więcej ?
    @ zobacz, możesz tylko zyskać : http://strony.wp.pl/wp/krzys-iek/

  • 7. Data: 2002-12-14 13:40:43
    Od: "Jaroslaw Bierczynski" <j...@h...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

> [...]
    > karte mam od wrzesnia 2001).
    > Wiec uwazajcie i sprawdzcie, czy nie chca was naciagnac ma 2.50 zl.

    A w moim oddziale po wprowadzeniu cudnego ICBS system na przywitanie
    skasował mi opłatę za prowadzenie konta (mam a'vista z VC, prowadzenie
    bezpłatne), wizyta w oddziale załatwiła sprawę... chociaż zobaczymy w
    poniedziałek, jak mi znowu skasuje... to ja ich skasuję ;) Muszę też
    potwierdzić Twoją informację: po wprowadzeniu ICBS tani przelew tupta dzień
    dłużej :(

    Pozdrawiam
    Jarek