  • 1. Data: 2002-12-14 12:19:11
    Temat: BH zwalnia 500 osob!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bank Handlowy zwolni 500 osób

    Jacek Iskra GW
    Bank Handlowy zwolni w przyszłym roku 500 pracowników - dowiedziała
    się "Gazeta". Pracę w banku straci ponad 10 proc. z obecnie
    zatrudnionych.

    Według naszych informacji, w związku ze skalą zwolnień, Bank Handlowy
    wysłał już do wojewódzkiego urzędu pracy zawiadomienie o planowanych
    zwolnieniach. O ile znana już jest skala zwolnień, nie wiadomo jeszcze
    dokładnie których działów dotkną zapowiadane redukcje.

    Obecnie bank zatrudnia ok. 4,9 tys. osób. W rozmowach z pracownikami,
    konieczność zwolnień kierownictwo banku uzasadniało niekorzystnymi
    trendami na rynkach finansowych oraz koniecznością restrukturyzacji
    kosztów. W lipcu podobnych argumentów użył BRE Bank, który także
    zwolnił 500 swoich pracowników.

    To nie pierwsze zwolnienia pracowników w Banku Handlowym. Od czasu gdy
    warszawski bank połączył się z Citibank (Poland) w marcu 2001 r. pracę
    w połączonym banku straciło już łącznie 1,4 tys. osób.

    - W związku z zakończeniem procesu centralizacji operacji w Centrum
    Rozliczeniowym w Olsztynie kończymy także proces restrukturyzacji
    zatrudnienia. Na początku 2003 roku nastąpi ostatnia faza zwolnień
    grupowych, która obejmie do 500 osób - powiedziała "Gazecie"
    rzeczniczka Handlowego Iwona Ryniewicz. Jej z daniem finalizowane jest
    porozumienie ze związkami zawodowymi w sprawie warunków zwolnień.
    Pakiety odpraw będą oferowane na identycznych zasadach, jak
    dotychczas. - Przewidujemy, że proces ten zakończy się do końca
    lutego. - Są to ostatnie zwolnienia grupowe w Banku Handlowym -
    zapewniła "Gazetę" Ryniewicz.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-12-15 18:22:15
    Temat: Re: BH zwalnia 500 osob!
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@p...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    > zwolnieniach. O ile znana już jest skala zwolnień, nie wiadomo jeszcze
    > dokładnie których działów dotkną zapowiadane redukcje.

    na pewno nie bedzie to informatyka... ;))

    --
    Tell me that I'm a sinner
    Lay me down again

  • 3. Data: 2002-12-15 20:17:29
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > na pewno nie bedzie to informatyka... ;))

    No wiesz - wlasnie zmiany wprowadzili, wiec kto tam ich wie :)

  • 4. Data: 2002-12-15 20:27:24
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:

    > No wiesz - wlasnie zmiany wprowadzili, wiec kto tam ich wie :)

    Wlasnie za jakosc tych "ulepszen" powinni ich zwolnic :-PP

  • 5. Data: 2002-12-31 19:43:37
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    > No wiesz - wlasnie zmiany wprowadzili, wiec kto tam ich wie :)

    narazie to jeszcze integrują się dwa działy informatyczne: Citi i BH :))

    --
    Though I seek thy hell
    you close the gate before me

  • 6. Data: 2002-12-31 19:44:59
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

    > Wlasnie za jakosc tych "ulepszen" powinni ich zwolnic :-PP

    Ale ja nie miałem na myśli informatyki takiej z którą styczność ma
    klient: Citionline itp. ale tzw. helpdesk - tam już kogo mogli to
    wywalili (a nawet za dużo...)
    --
    And now I enter again
    Even stronger, yet amazed by what I see