  • 131. Data: 2018-11-22 22:15:11
    Temat: Re: bitcoin
    Od: "n" <...@...e>

    Przypominam sobie film (niejeden) o jakichś bossach półświatka witających "po swoje"
    do jakiejś Panamy: nie mamy Pana pieniędzy i co nam Pan zrobisz??

    -----
    > Zabezpieczenie polega na wydrukowaniu kartki z 12 słowami angielskimi i schowaniu
    jej w bezpiecznym miejscu.

  • 132. Data: 2018-11-23 13:08:17
    Od: "n" <...@...e>

    Ludzie niczego nie kupują od Ciebie, bo jutro wystawisz im to samo za niższą cenę.
    Czyli popyt zamiera.
    Zabójcze dla gospodarki rynkowej.
    Tym bardziej, że bez 85% kupowanych dóbr i usług spokojnie moglibysmy sie obejść.
    No ale jeżeli jutro będzie drożej... (inflacja...)...

    -----

  • 133. Data: 2018-11-23 13:10:36
    Od: "n" <...@...e>

    Grzesiek??

    -----

  • 134. Data: 2018-11-23 13:24:03
    Od: gosc <t...@z...com>

    n wrote:
> [...]
    > Tym bardziej, że bez 85% kupowanych dóbr i usług spokojnie moglibysmy sie obejść.
    > No ale jeżeli jutro będzie drożej... (inflacja...)...

    Odpowiadaj pod postem.
    Kup sobie internet za rok.
    Obejdziesz się bez niego.
    Będzie taniej.

  • 135. Data: 2018-11-23 13:29:59
    Od: gosc <t...@z...com>

    Jacek Maciejewski wrote:
    > Ale z drugiej strony, jakbyś się nie starał, do BTC nie dodrukujesz nic
    > po kosztach papieru. Co jest możliwe w przypadku walut papierowych. I
    > robione na codzień.
    > Sądzę że w miarę upowszechnienia się kryptowalut ich wartość zacznie się
    > stabilizować. Za jakieś 10 lat stabilność będzie do przyjęcia.

    Stabilny i stały wzrost i tak będzie powodować ubicia wartości.
    W dłuższym okresie będzie to i tak stabilny wzrost.

  • 136. Data: 2018-11-23 14:04:40
    Od: "n" <...@...e>

    Oczywiście, doskonały przykład.
    Skoro mam 150 Mbps i mogę zmienić (telefony, maile i SMS od repów się urywają) na 300
    Mbps na szkle za 40 zł/mies. od jutra lub na 600 Mbps na laserze za 20 zł mies. za
    rok.
    Lub za $100 kupić dziś SDD 500 GB lub za rok 1 GB.
    Itp. itd.

    -----

  • 137. Data: 2018-11-23 20:13:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18-11-18 o 16:16, j...@j...org pisze:

    > Czyli kryptowalut nie da się trzymać inaczej niż "w skarpetce"?

    Chodziło mi o to, że w wypadku zwykłej waluty w razie kradzieży też nie
    da się za bardzo "apelować".

  • 138. Data: 2018-11-23 23:10:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18-11-18 o 21:30, Roman Tyczka pisze:

    > I ja właśnie spytałem czy wierzysz.

    Ja? Nie. W pewnym momencie to p...nie.

  • 139. Data: 2018-11-24 11:26:08
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Ja? Nie. W pewnym momencie to p...nie.

    Czyli wierzysz. Że p...nie. To też jest wiara. Taka sama, że nie p...nie.

    Podsumowywując: bitcoin oparty jest na wierze.

  • 140. Data: 2018-11-24 22:06:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24-11-18 o 11:26, Andrzej Kłos pisze:

    > Czyli wierzysz. Że p...nie. To też jest wiara. Taka sama, że nie p...nie.
    > Podsumowywując: bitcoin oparty jest na wierze.

    No właśnie cały czas tak uważam. Jedyna nadzieja w tym, że cryptowaluty
    same ie nawzajem "pilnują", bo jak padnie jedna, to stracą wszystkie.