  • 1. Data: 2018-11-14 12:09:00
    Temat: Jest sie czegos obawiac getin idea?
    Od: karol <k...@g...com>

    jest sie czegos obawiac getin ? idea ?
    mam tam troche oszczednosci i nie wiem co robic ?

  • 2. Data: 2018-11-14 12:27:31
    Temat: Re: Jest sie czegos obawiac getin idea?
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, November 14, 2018 at 8:09:36 PM UTC+9, karol wrote:
    > jest sie czegos obawiac getin ? idea ?
    > mam tam troche oszczednosci i nie wiem co robic ?

    Jak masz poniżej 100k EUR, to nie ma się co obawiać, bo są gwarancje BFG. A w razie
    czego NBP dodrukuje i udzieli BFG kredytu.

  • 3. Data: 2018-11-14 12:49:36
    Od: a...@g...com

    Widzę dali lokatę Beztroską (bez utraty odsetek w razie zerwania) 3,9% na 3 miesiące.
    Ten BFG gwarantuje też należne odsetki?

  • 4. Data: 2018-11-14 13:24:44
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2018-11-14 o 12:49, a...@g...com pisze:
    > Ten BFG gwarantuje też należne odsetki?

    Tak.
    "9. Czy gwarancjami Funduszu objęte są także odsetki od środków
    zgromadzonych na rachunkach?

    Limit kwoty gwarantowanej przez BFG obejmuje środki zgromadzone na
    rachunkach według stanu na dzień spełnienia warunku gwarancji łącznie z
    odsetkami naliczonymi do tego dnia, zgodnie z oprocentowaniem wskazanym
    w umowie, niezależnie od terminu ich wymagalności."

    https://www.bfg.pl/gwarantowanie-depozytow/gwarantow
    anie-depozytow-w-pytaniach-i-odpowiedziach/#9

    pzdr
    Zyga

  • 5. Data: 2018-11-14 14:07:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik adamadammek napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Widzę dali lokatę Beztroską (bez utraty odsetek w razie zerwania)
    >3,9% na 3 miesiące.
    >Ten BFG gwarantuje też należne odsetki?

    Uuu, to kiepsko z nimi.
    Widac ludzie uciekaja ... a potem ich KNF zamknie z powodu utraty
    plynnosci.

    I bedzie to Czarnieckiego kosztowalo wiecej niz 40 mln :-)

    J.

  • 6. Data: 2018-11-14 15:44:00
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2018-11-14 o 14:07, J.F. pisze:
> [...]
    > plynnosci.
    >
    > I bedzie to Czarnieckiego kosztowalo wiecej niz 40 mln :-)

    No system WWW Idei ledwo działa, chyba ludzie ostro ruszyli po kasę stąd
    taka desperacka oferta.

  • 7. Data: 2018-11-14 16:20:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "spider" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >No system WWW Idei ledwo działa, chyba ludzie ostro ruszyli po kasę
    >stąd taka desperacka oferta.

    faktycznie ledwo dziala.
    Moze celowo utrudniaja wyprowadzenie ... albo jednak ludzie sami
    wyprowadzaja, i marzenie PiS sie zisci w swietle reflektorow :-)

    Tylko co bedzie, jak Czarniecki o odszkodowanie wystapi :-)

    J.

  • 8. Data: 2018-11-14 18:02:37
    Od: j...@j...org

    On Thursday, November 15, 2018 at 12:21:48 AM UTC+9, J.F. wrote:
> [...]
    > wyprowadzaja, i marzenie PiS sie zisci w swietle reflektorow :-)
    >
    > Tylko co bedzie, jak Czarniecki o odszkodowanie wystapi :-)

    Na dobrą sprawę - to i Alior Bank jest na liście ostrzeżeń KNF. Tzn. ściśle rzecz
    biorąc - biuro maklerskie Alior Banku, które jest wyodrębnione jako osobna jednostka
    organizacyjna. Idea Bank nie wydzielił swojego biura, więc trafił na listę ostrzeżeń
    KNF jako cały bank.

    Ale znacznie ciekawsze jest co innego. Na liście ostrzeżeń KNF nie było nigdy
    GetBacku. Czy były prezes GetBack, Kąkolewski, również przychodził na spotkania "sam
    na sam" z prezesem KNF? Jak wiadomo, GetBack sowicie się opłacał, m.in. sponsorując
    zjazdy PiS.

    Polacy przez aferę GetBack stracili prawie 4 mld zł (!), wielokrotnie więcej, niż na
    Amber Gold. Potrafię sobie wyobrazić zbiorowy pozew przeciwko KNF, czyli przeciwko
    Skarbowi Państwa, "bo prezes KNF był skorumpowany, i nie ostrzegł przed GetBackiem,
    choć powinien".

  • 9. Data: 2018-11-14 19:17:38
    Od: Zenek <a...@i...pl>

> [...]
    Skarbowi Państwa, "bo prezes KNF był skorumpowany, i nie ostrzegł przed GetBackiem,

    jak powszechnie wiadomo GetBack zostało założone przez pana
    Czarnieckiego którego powiązania nie raz już były prześwietlane i
    doskonale wiadomo czyim jest człowiekiem, GetBack powstało w wiadomym
    czasie i do wiadomych celów, więc kto kto wtedy był przy władzy i kogo
    sponsorowało pisać nie trzeba

  • 10. Data: 2018-11-14 19:22:31
    Od: j...@j...org

    On Thursday, November 15, 2018 at 3:17:40 AM UTC+9, Zenek wrote:

> [...]
    choć powinien".

    > jak powszechnie wiadomo GetBack zostało założone przez pana

    No ale jednak sprzedał GetBack trochę przed tym, nim GetBack zaczął emitować
    "toksyczne obligacje". A co jeśli Kąkolewski (prezes GetBack) i były szef KNF byli w
    korupcyjnej zmowie?

    > Czarnieckiego którego powiązania nie raz już były prześwietlane i
    > doskonale wiadomo czyim jest człowiekiem

    Czyim jest człowiekiem? Sugerujesz, że ma jakiegoś szefa nad sobą? Kogo, i ile płaci
    Czarneckiemu?

    > GetBack powstało w wiadomym
    > czasie i do wiadomych celów, więc kto kto wtedy był przy władzy i kogo
    > sponsorowało pisać nie trzeba

    Ależ napisz, chętnie się czegoś dowiemy.