  • 11. Data: 2005-11-30 18:12:51
    Temat: Re: "bezpieczenstwo" kart inteligo
    Od: Qlfon <r...@X...pl>

    suchyy napisał(a):

    > To tak mozna ?! Mi odmowiono wyplacenia w okienku z konta Inteligo...

    można wypłacac na kartę visa inteligo w oddziałach PKO BP posiadających
    terminale POS. lista oddziałów jest na stronie PKO BP. można też w
    agencjach, ale tam jest ograniczenie do 1000 PLN jednorazowo

  • 12. Data: 2005-11-30 20:53:10
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    kubakj napisał(a):

    > Umiem odroznic kase od agencji PKO BP.

    W takim wypadku na jakiej podstawie pobrano opłatę 2,50 za wpłatę
    gotówkową? Jeżeli byłaby to stricte kasa WORD, to ta opłata nia miałaby
    prawa bytu. Jej wysokość (tej opłaty :-) jest równa wysokości opłaty za
    wpłatę gotówkową na rachunek w innym banku dokonaną w agencji PKO BP.
    A jako, że WORDy "lubią mieć" agencje PKO BP u siebie - stąd moje domysły.

    Który to WORD? :-P

    > Wiem, ze mozna anulowac transakcje, ale ta nieudouczona baba po zawodowce nie
    > chciala tego zrobic, "bo nie". Zastrzeglem operacje w banku i dostane nowa
    > karte. Naszczescie wydawca karty jest zrozumialy.

    Zastrzegłeś wykonaną *operację*? W jaki sposób?

  • 13. Data: 2005-11-30 20:55:38
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Qlfon napisał(a):

    > agencjach, ale tam jest ograniczenie do 1000 PLN jednorazowo

    E tam, wymyślasz...

  • 14. Data: 2005-11-30 21:29:27
    Od: suchyy <b...@m...pl>

  • 15. Data: 2005-11-30 22:49:46
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    > No moze i sa. Juz nic nie mowie, moze rzeczywiscie gotowki na sam
    > podpis nie powinni dawac, ale nie jestem do konca przekonany.

    Jakies 100 lat temu (wakacje 1996) wyplacalem gotowke ze zlotowej (niestety
    nie zlotej :-) debetowej VC Pekao SA w oddziale Pekao SA w Zakopanem. Nie
    chcieli ode mnie zadnego dowodu, ale to moze kiepskie porownanie, bo 1) bylo
    to dawno, 2) karta wypukla, 3) karta z Pekao SA uzywana w oddziale Pekao SA.

    Pozdrawiam, Grzegorz
    --
    SKPB Warszawa: www.skpb.waw.pl