eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibezgotówkowe bezodsetkowe spieniężenie limitu na karcie kredytowej - ale NIE "u płaza" › Re: bezgotówkowe bezodsetkowe spieniężenie limitu na karcie kredytowej - ale NIE "u płaza"
    From: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    Subject: Re: bezgotówkowe bezodsetkowe spieniężenie limitu na karcie kredytowej -
    ale NIE "u płaza"
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 3 May 2013 00:01:44 +0200

    Dnia Thu, 2 May 2013 05:45:04 -0700 (PDT), www2 napisał(a):

    > Najlepiej oplacic czynsz do spoldzielni mieszkaniowej i/lub prad, albo cos z czym
    nie bedzie problemu ze zwrotem nadplaty.

    Wbrew pozorom, z wycofaniem tych pieniędzy może być problem,
    przerabiałem to kiedyś gdy sprzedawałem mieszkanie.
    Szczegółów już nie pamiętam, być może w jakichś detalach się mylę, ale
    zgodnie z jakąś absurdalną ustawą, pieniądze wypłacane przez
    administrację lokatorowi są traktowane jako jego dochód i trzeba od nich
    zapłacić podatek, bodajże dochodowy.
    W praktyce jedynym wyjściem jest zaliczenie nadpłaty na poczet
    przyszłych należności.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof