  • 1. Data: 2004-07-17 15:59:27
    Temat: bePeHahahaha - chcielismy dobrze, wyszlo jak zwykle
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    No wlasnie. Odpalilem powiadamianie o zmianach salda. Jak przyszedl
    przelew na konto, to powiadomienie przyszlo. Nawet calkiem szybko jak na
    BePeHahahaha. Ale w czwartek wyplaciclem kase z bankomatu i ciiiiisza.
    Pewnie powiadomienie o tej wyplacie przyjdzie jak ja zaksieguja, czyli
    za tydzien.

    W BePeHahahaha bez zmian,
    Bartol

  • 2. Data: 2004-07-17 19:51:42
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    Dnia sob, 17 lip 2004 at 15:59 GMT,
    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(a):
> [...]
    > BePeHahahaha. Ale w czwartek wyplaciclem kase z bankomatu i ciiiiisza.
    > Pewnie powiadomienie o tej wyplacie przyjdzie jak ja zaksieguja, czyli

    z BPHowskiego wypłaciłeś? czy obcego? elektronką?

    (hmm - nawet jak z obcego to mogli info o blokadzie wysłać)

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"

  • 3. Data: 2004-07-17 20:56:23
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jurek Zielinski napisał:

    > z BPHowskiego wypłaciłeś? czy obcego? elektronką?

    Z obcego, czyli euronetowego (to chyba jak swoj ;-) ). Maestro. Co
    ciekawe juz nawet zaksiegowali wyplate. Dzisiaj zaplacilem karta, tez cisza.

    > (hmm - nawet jak z obcego to mogli info o blokadzie wysłać)

    Zapomnij. Oni o niczym sensownym nie informuja.

    Bartol

  • 4. Data: 2004-08-02 20:03:40
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-07-17 22:56, Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Zapomnij. Oni o niczym sensownym nie informuja.

    Toć przecież pisałem że to powiadomienie działa jak chce;>

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2004-08-02 20:35:54
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > Toć przecież pisałem że to powiadomienie działa jak chce;>

    No, najpierw powiadomienia o zmianie salda przy transakcjach kartowych w
    ogole nie przychodzily, potem przychodzily podwojne. Ot taki ficzer.

    Bartol