  • 1. Data: 2004-07-17 09:17:26
    Temat: mbank - jak dlugo ida pieniadze.
    Od: "ulka" <u...@o...pl>

    witam!
    mam takie pytanie: we czwartek o 8 z rana mój przyjaciel wpłacił pieniądze w
    PKO SA na swoje konto w mbanku. Kiedy powinny pojawić się na koncie? Czy
    mBank realizuje takie wpłaty w sobotę? To bardzo pilna sprawa więc prosze o
    odpowiedź. pozdrawiam i z góry dziękuję
    urszula

    p.s Czy gdybym przelała mu pieniądze ze swojego konta w mbanku dzisiaj w
    sobotę to czy jest szansa że dziś będzie mógł nimi dysponować?

  • 2. Data: 2004-07-17 09:39:58
    Temat: Re: mbank - jak dlugo ida pieniadze.
    Od: "krab" <k...@k...pl>

    Użytkownik "ulka" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > mam takie pytanie: we czwartek o 8 z rana mój przyjaciel wpłacił pieniądze
    > PKO SA na swoje konto w mbanku. Kiedy powinny pojawić się na koncie? Czy

    :-) powinny do 2 dni

    > mBank realizuje takie wpłaty w sobotę? To bardzo pilna sprawa więc prosze
    > odpowiedź. pozdrawiam i z góry dziękuję

    zewnetrzne nie - wewnetrzne tak

    > p.s Czy gdybym przelała mu pieniądze ze swojego konta w mbanku dzisiaj w
    > sobotę to czy jest szansa że dziś będzie mógł nimi dysponować?

    jw - przelewy wenetzne dzialaja non stop i on-line

  • 3. Data: 2004-07-17 09:56:52
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

    > mam takie pytanie: we czwartek o 8 z rana mój przyjaciel wpłacił pieniądze
    > PKO SA na swoje konto w mbanku. Kiedy powinny pojawić się na koncie? Czy
    > mBank realizuje takie wpłaty w sobotę?

    skoro nie ma ich teraz, to nie ma żadnych szans aby pojawily sie przed
    godzina 9 w poniedziałek (a raczej około 10.30-11). w weekendy nie ma sesji
    międzybankowych.

    > p.s Czy gdybym przelała mu pieniądze ze swojego konta w mbanku dzisiaj w
    > sobotę to czy jest szansa że dziś będzie mógł nimi dysponować?

    Tak, beda natychmiast - to przelew wewnetrzny, tj, niezalezny od sesji
    miedzybankowych i mbank realizuje takie operacjew czasie rzeczywistym.

  • 4. Data: 2004-07-17 11:33:54
    Od: "Mmac" <m...@b...com>

> [...]
    >
    > p.s Czy gdybym przelała mu pieniądze ze swojego konta w mbanku dzisiaj w
    > sobotę to czy jest szansa że dziś będzie mógł nimi dysponować?

    Niestety, z mojego doświadczenia wynika, że pieniądze w takim układzie są
    dostępne po 2-3 dniach roboczych. Było to jedną z głównych przesłanek do
    zrezygnowania z usług PKO S.A.

  • 5. Data: 2004-07-17 15:19:03
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "ulka" <u...@o...pl> writes:

    > PKO SA

    W zasadzie nie ma teraz takiego banku...

    MJ

  • 6. Data: 2004-07-17 20:10:04
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Sat, 17 Jul 2004 11:17:26 +0200, na pl.biznes.banki, ulka w wiadomości
    <news:cdaqqp$j4q$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > mam takie pytanie: we czwartek o 8 z rana mój przyjaciel wpłacił pieniądze w
    > PKO SA na swoje konto w mbanku. Kiedy powinny pojawić się na koncie?

    Gdyby wpłacał w normalnym banku, to jeszcze tego samego dnia. Ale
    ponieważ wpłacał w PKO (BP?) SA więc pieniądze mogły przyjść następnego
    dnia.

    > Czy mBank realizuje takie wpłaty w sobotę?

    Gdyby pieniądze wyszły z PKO do godz. 15-tej w piątek, to byłyby na
    koncie w mBanku tego samego dnia. Jeśli nie przyszły, to znaczy, że PKO
    ich nie wysłał.

    > p.s Czy gdybym przelała mu pieniądze ze swojego konta w mbanku dzisiaj w
    > sobotę to czy jest szansa że dziś będzie mógł nimi dysponować?

    W mBanku przelewy wewnętrzne są realizowane on-line czyli _natychmiast_.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 7. Data: 2004-07-18 08:01:34
    Od: "BartekW" <b...@4...pl>

    Użytkownik "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > skoro nie ma ich teraz, to nie ma żadnych szans aby pojawily sie przed
    > godzina 9 w poniedziałek (a raczej około 10.30-11). w weekendy nie ma
    sesji
    > międzybankowych.

    Beda po godzinie 12 (ok 12.20) - gdyz wtedy jest sesja przychodzaca w mBanku
    (pierwsza)