  • 1. Data: 2005-02-17 21:48:13
    Temat: Netbank
    Od: "Oleg Głowacki" <o...@o...pl>

    Do wysyłania przelewów do PKO używam programu Netbank, ale to staroć i baza
    danych nie wydala. Nie wie ktoś czy jest w PKO jakiś nowszy sofcik? Tylko
    żebym nie stracił historii operacji z kilku lat, bo mi na niej zależy.

    Oleg

  • 2. Data: 2005-02-17 22:00:10
    Temat: Re: Netbank
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Dnia 2005-02-17 22:48, Użytkownik Oleg Głowacki napisał :
> [...]
    > danych nie wydala. Nie wie ktoś czy jest w PKO jakiś nowszy sofcik? Tylko
    > żebym nie stracił historii operacji z kilku lat, bo mi na niej zależy.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Co przez to rozumiesz??

    Aktualnie PKO ma w "sprzedaży" MultiCash. Ewentualnie jeszcze Kontakt
    (ten byłby bardziej zbliżony do rozwiązań netbankowych), ale chyba już
    go nie proponują klientom.

  • 3. Data: 2005-02-18 06:43:36
    Od: "Oleg Głowacki" <o...@o...pl>

    Użytkownik "wizardx12" <R...@c...barg.cy> napisał w wiadomości
> [...]
    > byłby bardziej zbliżony do rozwiązań netbankowych), ale chyba już go nie

    Rozumiem przez to archiwum operacji (ponad 100 tys. pozycji). Multicash mi
    tego raczej nie zachowa. Zobaczymy jak z tym Kontaktem. Ma to jakiąś
    sesnsowyną bazkę?

  • 4. Data: 2005-02-18 07:51:32
    Od: "Arek K" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Oleg Głowacki"napisał:
    > Rozumiem przez to archiwum operacji (ponad 100 tys. pozycji). Multicash mi
    > tego raczej nie zachowa. Zobaczymy jak z tym Kontaktem. Ma to jakiąś
    > sesnsowyną bazkę?

    "Kontakt" jak najbardziej. Pełne przeniesieie danych w trakcie upgrade z
    Netbank2, silnik bazy danych MSSQL 2000 (w wersji darmowej tzw. MSDE, lub w
    wersji pełnej MSSQL2000). Praca w sieci znacznie lepiej zorganizowana niż w
    Netbank2 (prawdziwy serwer bazy danych, a nie accessowe zbiory mdb).

    Jeśli Cię to interesuje musisz pogadać z informatykami ze swojego oddziału.

    Pozdro
    Arek

  • 5. Data: 2005-02-18 19:46:09
    Od: "Oleg Głowacki" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Arek K" <a...@w...pl> napisał
> [...]
    > niż w Netbank2 (prawdziwy serwer bazy danych, a nie accessowe zbiory mdb).
    >
    > Jeśli Cię to interesuje musisz pogadać z informatykami ze swojego

    Podzwoniłem trochę i wygląda że to jest to czego potrzebuję. Będę drążył
    temat po weekendzie.

    Dzięki!

  • 6. Data: 2005-02-21 18:07:41
    Od: "Oleg Głowacki" <o...@o...pl>

    Tak więc mogę się upgrajdowac z Netbanka do programu Kontakt. Daje mi to
    bazę danych MSDE i zachowana historie operacji. No i o to mi chodziło -
    mniej więcej. Tylko jeszcze jeden drobiazg. W banku mówią, że pliki z
    przelewami, które importowałem do netbanka będzie też łykał ten Kontakt.
    Ktos miał już z tym jakieś doświadczenia?

  • 7. Data: 2005-02-21 18:17:07
    Od: "Ksieciuniu6" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Oleg Głowacki" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przelewami, które importowałem do netbanka będzie też łykał ten Kontakt.
    > Ktos miał już z tym jakieś doświadczenia?

    Przy imporcie przelewów w Kontakcie masz opcje "import przelewow netbank
    2x", ktora nawet dziala :)

    ksieciuniu6

  • 8. Data: 2005-02-21 18:21:15
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Dnia 2005-02-21 19:07, Użytkownik Oleg Głowacki napisał :
> [...]
    > przelewami, które importowałem do netbanka będzie też łykał ten Kontakt.
    > Ktos miał już z tym jakieś doświadczenia?

    Kontakt łyka prawie wszystko

  • 9. Data: 2005-02-21 18:35:48
    Od: "Oleg Głowacki" <o...@o...pl>

    > Kontakt łyka prawie wszystko

    No to się, kurna, chyba zdecyduję. Chociaż troche strach...

  • 10. Data: 2005-02-22 10:44:33
    Od: "Arek K" <a...@w...pl>

> [...]
    > przelewami, które importowałem do netbanka będzie też łykał ten Kontakt.
    > Ktos miał już z tym jakieś doświadczenia?

    Kontakt obsługuje bez problemu format Netbank2, chociaz osobiście sugeruję
    używanie bardziej uniwersalnego formatu Elixir (zresztą też obsługiwanego
    przez Kontakt)

    Pozdrawiam,
    Arek