  • 11. Data: 2002-02-08 12:07:34
    Temat: Re: banki a ustawa o ochronie danych osobowych
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 07 Feb 2002 22:11:55 +0100, A <a...@t...net.pl.usun>
    wrote:

    >Nie muszę pisać nadawcy na liście.

    Na poleconym musisz.

    >Nawet w przypadku wpłaty na konto na poczcie
    >nie muszę podawać swoich danych.

    Musisz. Podajesz dane i podpisujesz. Wpisując fałszywe poświadczasz
    nieprawdę.

    >Nic takiego nie mówi. Po prostu wpisuje te dane bez pytania.

    Nie, przed wysłaniem przelewu, czy to na druczku czy to przez internet
    masz wyraźnie napisane

    ODBIORCA:
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Nadawca:
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    I albo to podpisujesz albo naciskasz przycisk ZATWIERDŹ, ale za każdym
    razem widzisz co wysyłasz i się z tym zgadzasz. A jeśli się nie
    zgadzasz masz opcję ,,ANULUJ'' albo ,,ZNISZCZ DRUCZEK''

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 12. Data: 2002-02-08 12:10:58
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Tristan Alder <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:s...@4...com..
    .

> [...]
    > razem widzisz co wysyłasz i się z tym zgadzasz. A jeśli się nie
    > zgadzasz masz opcję ,,ANULUJ'' albo ,,ZNISZCZ DRUCZEK''

    Zastanawiam sie tylko co odbiorca bedzie mial z tego, ze jakis gAll Anonim
    przysle mu kase, bez podania swoich danych?
    Pozostale przychody operacyjne. W sumie niezly interes.
    Kasa wplywa, nikt nie domaga sie zadnego swiadczenia w zamian :-))

    Karol

  • 13. Data: 2002-02-09 18:36:28
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Feb 2002 13:10:58 +0100, "Karol" <a...@b...com> wrote:

> [...]
    >Pozostale przychody operacyjne. W sumie niezly interes.
    >Kasa wplywa, nikt nie domaga sie zadnego swiadczenia w zamian :-))

    Nie nie... Mogą być niezłe straty! Wpada Urząd Skarbowy i mówi:
    -- Panie, co to za przychody? Pewnie jakiś haracz Panu płacą, Pan
    jesteś z mafii...

    Wbrew pozorom nieznane nam wpływy generują niebezpieczeństwo. Na
    koncie prywatnym jeszcze może nikt nie zauważy, ale np. wyciągi z
    firmowego są księgowane. Wszelkie pozycje nie mające odzwierciedlenia
    w dokumentach mogą być problemem!

  • 14. Data: 2002-02-12 13:20:13
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Tristan Alder <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:u...@4...com..
    .

    Anonim

    > Nie nie... Mogą być niezłe straty! Wpada Urząd Skarbowy i mówi:
    > -- Panie, co to za przychody? Pewnie jakiś haracz Panu płacą, Pan
    > jesteś z mafii...

    To niech to udowodni, ze przychod pochodzi z przestepstwa.

> [...]
    > koncie prywatnym jeszcze może nikt nie zauważy, ale np. wyciągi z
    > firmowego są księgowane. Wszelkie pozycje nie mające odzwierciedlenia

    Toz napisalem: pozostale przychody operacyjne. Podatek naliczasz na zasadach
    ogolnych.
    US niech sobie sam wyjasnia, ze moze przyjsc przelew na konto bankowe
    wierzyciela bez danych dluznika.

    Karol

  • 15. Data: 2002-02-12 14:57:07
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Feb 2002 14:20:13 +0100, "Karol" <a...@b...com> wrote:

    >To niech to udowodni, ze przychod pochodzi z przestepstwa.

    Dowodem jest właśnie wpływ nieudokumentowany fakturą, rachunkiem ani
    paragonem. Nie można mieć nieudokumentowanych wpływów!

> [...]
    >ogolnych.
    >US niech sobie sam wyjasnia, ze moze przyjsc przelew na konto bankowe

    Ano chyba, że faktycznie chcesz to księgować, ale i tak może to być
    podejżane.