  • Data: 2003-07-21 11:00:54
    Temat: banki Francja
    Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam po raz pierwszy.
    Przegladnelam archiwum,ale nie znalazlam nic na interesujacy mnie temat.
    Jestem studentka i od pazdziernika zaczynam studiia we Francji.
    Finansowane to bedzie dwojako, zapewne stypendium i na poczatku na pewno
    pomoc rodzicow. Nie moga w Polsce zalozyc sobie konta w euro, gdyz wtedy
    beda problemy z przelaniem stypendium.
    I w zwiazku z tym mam takie pytania.
    - Czy lepiej z obecnego konta operowac za granica - tzn beda zamieniac na
    euro zlotowki [chyba jeszcze przez dolary po drodze] - zapewne koszty
    astronomiczne - ale czy bedzie to taniej niz wykonanie przelewow z Polski do
    banku francuskiego?
    - Czy ktos sie orientuje, ktory z bankow francuskich bylby dobry dla
    studentki ? Bo i tak chce takie zalozyc, gdyz zamierzam tam znalezc sobie
    jakas prace, a nie lubie chodzic z duza iloscia 'papierkow' w portfelu.

    Pozdrawiam i dziekuje za zyczliwa pomoc.
    K.