  • Data: 2003-07-21 16:13:08
    Temat: Re: banki Francja
    Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Wielkie dzieki za szybka odpowiedz.
    W takim razie zdecyduje sie na raczej glownei na operacje z konta
    francuskiego, bo jak jeszcze widze przeliczanie pieniedzy po kursie
    bankowym, to straty moglybybyc wieksze niz owe 120 pln.
    A BTW nie orientujesz si emoze ktory bank w Polsce wysla najtaniej takie
    przelewy. A moze przez WesternUnion wychodzi taniej ?[ tylko ze onie w $
    niestety]
    Ty jakos probowales dostawac/przesylac pieniadz z Polski ?
    Czy tylko wyjmowales z karty ?

    Czy to konto oszczednosciowe to cus jak emax ?
    Znaczy ze mozna pieniadze wyciagac na żądanie ?

    I taka jedna sprawa niezwiazana z pieniedzmi.
    chodzi mi o ubezpieczenie.
    Bo na uczelni zadaja tego formularza, ale Polska nie jest w UE. Mnie
    powiedzieli na uczelnie ze wystarczy jak pokarze np karte euro 26
    Czy to prawda? Oosbiscie zamierzam miec jakies ubezpieczenie z Warty, ale
    nei wiem czy sie nei beda plumkac z tego powodu.
    Pozdrawiam
    K.