  • 1. Data: 2007-12-14 10:10:46
    Temat: banki
    Od: "Albert Osiejuk" <o...@w...pl>

    Mam kilka pytań dotyczących transakcji dokonywanych za granica za pomoca
    eKarty. Do rzeczy - dokonałem zakupu on-line w sklepie w Niemczech
    rozliczając sie w euro za pomocą eKarty i zastanawia mnie, że po
    załadowaniu określonej kwoty ściągnęło mi należność za zakup natomiast
    nie widać tej transakcji w historii (jedynie opłatę za wydanie eKarty
    -25 zł). Kartę dostałem wczoraj i odrazu ją aktywowałem z powodzeniem.
    Została ona wydana do mojego eKonta i na tymże widnieje cala załadowana
    uprzednio kwota, zaś na eKarcie jest pomniejszona o wartość zakupu. Czy
    tak ma to wyglądać czy coś jest nie tak (czy podgląd zmieni sie po
    zaksięgowaniu transakcji czy coś w tym guście)? O co chodzi - czy mam
    sie obawiać czy wszystko jest ok?
    Proszę o wyjaśnienie kogoś, kto już kupował w ten sposób.

    Thx, OMSON
    --
    Pesymista widzi ciemny tunel.
    Optymista widzi światełko w tunelu.

  • 2. Data: 2007-12-14 12:26:51
    Temat: Re: banki
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 14 Dec 2007 11:10:46 +0100, Albert Osiejuk napisał(a):

    > Mam kilka pytań dotyczących transakcji dokonywanych za granica za pomoca
    > eKarty.

    Stanowisz uosobienie Trójcy Świętej?
    ;)
    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2007-12-15 18:52:12
    Od: jacko <j...@n...orange.pl>

    Albert Osiejuk pisze:

    > Proszę o wyjaśnienie kogoś, kto już kupował w ten sposób.

    najpierw jest blokada a za kilka dni transakcja będzie rozliczona i
    widoczna w historii, nie tylko w niemczech ale i w polsce tak to działa