  • 1. Data: 2007-12-13 22:47:45
    Temat: Nordeo ty moja!
    Od: "monter.FM" <K...@m...fm>

    Czy ktoś ma jakieś doświadczenia związane z tym bankiem?
    Jakie wrażenia?
    Jak obsługa: ludzka (osobiście/tel/internet)
    Jakie profity, jakie kruczki, co fajne, co niewygodne?
    Moja (z żoną) sytuacja jest taka: jesteśmy jeszcze klientami BPH S.A.
    System Sez@m mieli w miarę OK (było parę drobnych niedogodności, ale
    można się było przyzwyczaić).
    W związku z fuzją - nie chcemy być w molochu (PeKaO S.A.), który ponoć
    szwankuje "onlajnością" i przoduje w olewaniu klienta, w GE Money - duża
    niewiadoma, pewnie też coś zepsują :-P
    Mamy parcie na Skandynawię - lubimy na wakacje se pojechać w drugą
    stronę niż wszyscy - my na Litwę/Łotwę/Estonię/Bornholm, może w
    przyszłości jeszcze bardziej na północ.

    Założyliśmy już konto w Nordei, więc trudno będzie nas odciągnąć, jeżeli
    ktoś uważa, że to totalna porażka :-)
    Najchętniej chcielibyśmy poznać jakieś kruczki/sztuczki/haczyki, których
    w umowie nie ma nawet małym druczkiem, żeby się przygotować na to
    psychicznie.
    Dodam, że mnie nie przeszkadzały zbytnio maskowane hasła w BPH i klucz
    (używałem lokalnego). Natomiast jestem trochą zatroskany tymi zdrapkami
    na karcie w Nordei. Boję się użyć nadaremno :-)

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 2. Data: 2007-12-14 08:09:41
    Temat: Re: Nordeo ty moja!
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "monter.FM" <K...@m...fm> napisał w
    wiadomości news:fjsd5h$lj5$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Czy ktoś ma jakieś doświadczenia związane z tym bankiem?
    > Jakie wrażenia?
    > Jak obsługa: ludzka (osobiście/tel/internet)
    > Jakie profity, jakie kruczki, co fajne, co niewygodne?
    [...]

    mnie najbardziej wkurzało to, że w przelewach trzreba było wpisywać
    wszystkie dane (ulica, kod, miasto),
    co czasami było dosyć upierdliwe. A na moje zgłoszenie, że wcale takiego
    wymogu nie ma, odpowiedzieli
    że mogę sobie 0 wpisywać i już.

    t.

  • 3. Data: 2007-12-14 10:15:54
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Tomek."
> [...]
    > co czasami było dosyć upierdliwe. A na moje zgłoszenie, że wcale
    > takiego wymogu nie ma, odpowiedzieli że mogę sobie 0 wpisywać i już.

    system ktory pamieta odbiorcow tak już ma - wpisuje się raz i spokój,
    a jak nie wiesz to wystarczy kropka

    mamy tam z żoną konto od lat.
    Zainwestowaliśmy w konto z tokenem (przez 12 mies po 20 zl sie placi)
    ale teraz juz mamy jedynie 3 zl/mies oplaty i 40 gr za przelew

    "lokata-ubezpieczenie" na rok daje ci np rownowartosc 6,5%
    warto sie zglosic do programu lojalnosciowego Benefit
    jak masz trzy ich produkty to jestes klient srebrny i juz masz taniej

    Kredytowej karty z prowizjami nie polecam, VE jest wygodna
    i przelewy pomiedzy zlotowkami a kontem walutowym sa wygodne i tanie
    *** blad ***

  • 4. Data: 2007-12-16 00:15:44
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Ciekawe, czy przyjmuje numery kont z myslnikami??
    JaC

    -----