  • 11. Data: 2004-08-06 15:32:20
    Temat: Re: atak na klientów Citi?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    JaKi
    <jarek_popieljakchceszcoswyslacusun@jakchceszcoswysl
    acusungazeta.pl>
    wrote:
    > zawsze tak było ;-)

    eee - jak ja pamietam - to wpisalem numer katy + PIN i nigdzie nie dzwonilem

    http://www.PRnews.pl

  • 12. Data: 2004-08-06 17:15:15
    Od: Jarosław Lech <j...@k...pl>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości

    > Są do wszystkich (ja np. nie jestem, ani nie bylem klientem Citi)

    Takoż ja - po raz pierwszy. Nawet nie spojrzałem, na który adres to
    przyszło, tylko od razu skasowałem ("zjadłem przed przeczytaniem"
    skrzynką Bogiego).

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 13. Data: 2004-08-07 05:50:41
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > dziś otrzymałem maila w którym Citi (rzekomo) zwraca się o uzupelnienie
    > danych i odsyła na stronę do formularza m.in:
    > PIN , User ID, Password Social Security Number itd.

    Oj w miesiącu to ja przynajmniej 5 takich otrzymuję... nie jestem klientem
    citi

  • 14. Data: 2004-08-09 13:31:16
    Temat: Odp: atak na klientów Citi?
    Od: "Tadek" <t...@p...onet.pl>

    > Oj w miesiącu to ja przynajmniej 5 takich otrzymuję... nie jestem klientem

    Dostalem i.... nie bede klientem City.
    Nosilem sie z zamiarem zalozenia sobie tam konta,
    gdy wlasnie dostalem maile o ktorych wspominacie.
    Domyslalem sie ze to falszywki, ale jednoczesnie
    zwrocilem sie z zapytaniem do City.
    Czy emaile rzeczywiscie od nich pochodza?
    Ponowilem pytanie do banku, po nastepnej
    porcji spamu. Nie dostalem jednak zadnej odpowiedzi.
    Coz Bank mi nie laskaw,
    to i ja sie do nich pchac nie bede z kasa.

    Pozdrawiam Tadek

  • 15. Data: 2004-08-09 21:23:33
    Od: "Jerzy Dusk" <s...@U...pl>

    >Nie jestem klientem Citi. Mało tego, nigdy nie byłem i nie zamierzam. Mimo
    >to dostałem już ponad 5 takich maili, w tym jeden na skrzynkę, na którą
    >nigdy jeszcze nie dostałem spamu, bo znają ją 3 osoby prywatne. Zaiste
    >ciekawe ...
    >
    >Pzdr
    >Andriej Uljanow
    >www.kombinatoryka.w.pl

    Citi ma zbyt wyraźne powiązania z niejsanymi, a brudnymi operacjami z firmami
    z kręgu znajomych Busha. Choćby to wystarczy.

    Jerzy
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 16. Data: 2004-08-10 07:19:00
    Od: "Marcin" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > te maile sa rozsylane tylko do klientow Citi?
    > czy inni tez cos takiego dostaja?
    > bo jezeli tylko klienci to bardzo ciekawe to jest...

    Chyba nie, ja wczoraj dostalem prawie identyczny mail z US Bank, choc nigdy z
    tym bankiem nie mialem nic wspolnego.

  • 17. Data: 2004-08-10 07:43:51
    Od: "Jerzy Dusk" <s...@U...pl>

> [...]
    >danych i odsyła na stronę do formularza m.in:
    >PIN , User ID, Password Social Security Number itd. trochę

    Czytałem o podobnych poczynaniach - to nie banki, to mogą być fałszywe strony,
    przez które złodzieje kradną dane osobowe, w celu korzystania z ich. W USA są
    przypadki 'kradzieży tożsamości'.