  • 11. Data: 2009-03-08 11:12:59
    Temat: Re: Żywność na Antylach
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > usilowano
    > ze mnie zrobic morderce staruszki a gdy to nie wyszlo to alkoholika. W
    > koncu stanelo na tym, ze
    > nie nadaje sie bo pyskuje za duzo. Cala zabawa kosztuje juz ok. cwierc
    > miliona funtow i ja staje sam
    > pko az dwom adwokatom. Do furii ich doprowadzam bo nie pozwalam calej
    > sprawy zamiesc po angielsku
    > pod dywan. Wierzgam gdy chca mnie zgwalcic, nie tak jak zwyczajni w mym
    > fachu perwerci angielscy
    > i naduzywacze lekow psychotropowych/alco. Jesli na sprawie beda
    > gazeciarze to jeszcze poczytacie o mnie.

    pies ich trącał... dlatego właśnie na zachodzie nikt się nie garnie do zawodu
    lekarza... praca ciężka, odpowiedzialna, wymagająca ciągłego dokształtu i
    bardzo słąbo płatna... a do tego ciągle jesteś narażony na absurdalne
    zarzuty... byle obszczymurek który jest tak zwanym menadżerem, ma o niebo
    lepiej... głównym jego zajęciem jest bzykanie sekretarki, a jak umoczy firmę w
    jakieś toksyczne opcje to świat się nie zawali, i tak dostanie na koniec roku
    kosmiczną premię... w Polsce jest o tyle dobrze, że tu sądy lekarskie i biegli
    praktycznie zawsze biorą stronę lekarza... jak przyjdzie nawalony na operację i
    zaszyje klientowi przez pomyłkę skalpel to biegli stwierdzą że było to zgodne z
    zasadami sztuki bo gostek miał za mało żelaza w organiźmie he he...

  • 12. Data: 2009-03-08 11:39:19
    Od: fatso <f...@n...com>

    Zbyszek wrote:
    > Dnia 08-03-2009 o 07:23:16 fatso <f...@n...com> napisał(a):
    >
    > Wszystkiego najlepszego, wieelu lat trafionych inwestycji !
    >

    > BTW jakie masz przepisy na chleb, robisz zakwas ?
    > Co do cen, w Polsce wzrosła cena cukru - jest regulowana w UE, a ta
    > okreslila limit w euro.
    > a euro w gore, wiec lada dzien i ceny innych produktow. Takze przez to
    > ze sa coraz chetniej
    > kupowane na zachodzie, a szczegolnie w pewnym Tesco..

    Zbyszek, ja mam droga piekarnie f-my Panasonic ale to pic na wode bo
    uzywam co jedynie
    jednej receptury. Najwyzej czasem dodam kakao by zrobic chleb
    czekoladowy a juz b. czesto
    dodaje dwie przygarscie nasienia lnu przywiezionego przez zone z Polski.
    Tak wiec prosty piec
    elektryczny zupelnie wystarczy a za to jaka wygoda: budzisz sie do
    zapachu swiezego chlebusia.
    Moja receptura:
    * drozdze chlebowe z Tesco albo Hovis, 1 sachetka
    *dwie lyzki cukru
    * dwie lyzki mleka w proszku
    * pol lyzeczki soli
    *25 Gm masla
    *350 ml wody
    * maka 500Gm- Uwaga! musi to byc maka specjalna, do pieczenia chleba,
    tzw Strong(bogata w gluten).
    moze za to byc biala, brazowa albo na kamieniu mielona, z otrebami. Gdy
    ceny maki szly w gore w ub.roku to
    ja spanikowalem i wypelnilem nia pol spizarni.

    Dzis na sniadanie byl ser smierdziuch z Polski(doskonaly, nagradzany,
    Zona przywiozla na urodziny cala potezna jego gomulke)
    Do tego gruszki, chleb czekoladowy, szynka z Polski. Tym razem nie
    jedlismy po angielsku ale dla mnie na ogol sniadanie musi
    miec beans, bacon, duze jajko na miekko ze srebra. Owsianke odpuszczam
    bo i tam kupa dobra bez tego. Bon apetit!

    fatso

  • 13. Data: 2009-03-08 11:49:52
    Od: fatso <f...@n...com>

    viper wrote:
> [...]
    > zasadami sztuki bo gostek miał za mało żelaza w organiźmie he he...

    viper, z tymi apanazami to nie jest tutaj az tak zle: wyrywalem nawet i
    po ?70 za godzine, dlatego te platnosci
    miesieczne wynosily ustawowe 4/5 moich zyskow z NHS. Pracowalo sie tez
    prywatnie.
    No ale ida nowe czasy, Dies Irae nadszedl i juz mi nie chca dluzej
    placic bo kasa panstwowa pusta.
    Chca co jedynie zwalic na mnie swoja glupote i fakt, ze zmarnowali jak
    licze, ok. cwierc miliona funtow.
    Wlasnie pisze do mego posla, zapraszam go na sprawe.

    fatso

  • 14. Data: 2009-03-08 11:50:39
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 08-03-2009 o 12:39:19 fatso <f...@n...com> napisał(a):
    ----(przepis)--------

    to ja sie podziele swoja:
    - maszyna firmy xxx z allegro, 2 wirniki.
    - 600 g maki pszennej typ 650
    - 1.5 łyzeczki cukru
    - 1 łyzeczka soli
    - 350 g wody ( ok 1.5 szklanki)
    - drozdze piekarnicze swieze, 7-8 gram
    - ew. łyzka oleju, ziarenka, dodatki co kto woli

    prawdziwa rewelacja to jednak chleb za zakwasie, z zytniej,ale jeszcze
    tego nie opanowalem
    dostatecznie - w kazdym razie zachecam.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 15. Data: 2009-03-08 16:38:44
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości
    chleb za zakwasie, z zytniej,ale jeszcze
    > tego nie opanowalem
    > dostatecznie - w kazdym razie zachecam.

    chleb.info.pl
    Najtrudniejszy etap, to zdobycie mąki żytniej. :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/