  • 1. Data: 2009-03-07 16:58:18
    Temat: Coś dla Dietera o funduszach
    Od: " ZP" <a...@g...pl>

    Witam,

    Zauważyłem, że Dieter prowadzi na Golden Line wojenkę ze sprzedawcami
    jednostek funduszy -ja im trochę współczuję roboty, ale nie omieszkam dziś
    pokazać coś o bezpiecznym, ba niemieckim funduszu pieniężnym DWS:
    http://appfunds.blogspot.com/2009/03/bezpieczne-fund
    usze-inwestycyjne.html

    Enjoy:)

  • 2. Data: 2009-03-07 18:04:28
    Temat: Re: Coś dla Dietera o funduszach
    Od: "jz" <j...@g...pl>

    Dzwoniłem do nich rok temu jak wychodzilem z DWS top25, i zapewniali ze maja
    tylko polskie dłużne papiery wartościowe i obligacje (chyba mówili ze do 1
    roku).
    Tez nie jestem pewien czy to jest zgodne z prospektem.
    pozdrawiam,

  • 3. Data: 2009-03-07 20:12:51
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Enjoy:)

    Nie ma się czym cieszyć . -12% z hakiem dla funduszu który uważany jest za
    bezpieczny to porażka żeby nie powiedzieć katastrofa. Komunikat który się
    pojawił na stronie DWS w zasadzie nic nie mówi a zdanie
    "W związku z zaistniałą sytuacją Zarząd DWS Polska TFI S.A. deklaruje, że
    dokłada wszelkich starań by zaistniałe zdarzenie w możliwie jak najmniejszym
    stopniu wpłynęło na sytuację Klientów wskazanych powyżej Funduszy" brzmi jak
    kpina . Niby co z pensji i premii się dołożą ? (no bo wszelkie starania)
    Nie rozumiem jak w funduszu wyglądała dywersyfikacja ryzyka jeśli na jednym
    papierze stracił tyle procent. To jaki procent stanowił w portfelu jak go
    wyceniali parę dni wcześniej ? Zawodowcy ? Nie zdziwie się jak za parę dni
    znowu zawieszą wypłaty.

    pozd
    as

  • 4. Data: 2009-03-07 21:51:57