  • 1. Data: 2009-03-07 12:39:24
    Temat: Fale Elliotta - czy teoria po raz kolejny się sprawdzi?
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Po kilku prognozach S.Dębowskiego (przypomnę: początek silnego 40-50% odbicia
    na naszej giełdzie nastąpi prawdopodobnie w marcu po zrealizowaniu w USA dużej
    spadkowej 5-tki na S&P500), które cytowałem na tej grupie dziś cytat z
    komentarza W.Białka z piątkowego (z 6 marca) "Parkietu":

    "Na wykresach wielu indeksów giełdowych czy nawet kursów akcji poszczególnych
    spółek widać kuszące 5-falowe elliotowskie wzory rozpoczęte w kwietniu/maju
    2008r.
    Celem następnego ruchu WIG20 powinien być poziom ok. 1900 pkt.
    Na krótką metę WIG20 przekroczywszy 1500 pkt. napotka opór na poziomach
    wyznaczonych przez szczyt lutowej korekty oraz dołki z października i
    listopada 2008r. Ewentualny spadek, który by nastąpił po odbiciu od tych
    poziomów, byłby chyba już ostatnim przed najsilniejszym wzrostem cen akcji w
    obecnej bessie".

  • 2. Data: 2009-03-07 12:46:03
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    " XXL" <d...@W...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > poziomów, byłby chyba już ostatnim przed najsilniejszym wzrostem cen akcji

    Alez pierdoly.
    Wiekszych nigdzie nie czytalem.

    Pester

  • 3. Data: 2009-03-07 12:57:08
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    > Alez pierdoly.
    > Wiekszych nigdzie nie czytalem.
    >
    > Pester

    Masz jakąś prognozę, czy tak sobie pierdolisz bez sensu?

    V.

  • 4. Data: 2009-03-07 13:10:46
    Od: "Skiba" <s...@N...gazeta.pl>

    ViRuS <b...@b...pl> napisał(a):

    > Masz jakąś prognozę, czy tak sobie pierdolisz bez sensu?

    Pierdolenie bez sensu ma na tej grupie dużą popularność.

    Jeden z nielicznych, który wie o czym pisze na temat fal Elliott'a:
    www.lemansa.wordpress.com

  • 5. Data: 2009-03-07 14:27:56
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "ViRuS" <b...@b...pl> wrote in message

    > Masz jakąś prognozę, czy tak sobie pierdolisz bez sensu?

    Tak sobie, ale z sensem.
    Bez sensu byly fale Elliota w przypadku krachu.
    Juz pisalem o tym.

    Pester

  • 6. Data: 2009-03-07 20:41:46
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 7 Mar, 13:39, " XXL" <d...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > poziomów, byłby chyba już ostatnim przed najsilniejszym wzrostem cen akcji w

    Mimo, że jestem jeszcze nastawiony na granie S, zgadzam się w 100% z
    przedmówcą odnośnie tak dużego odbicia.
    "Małe ale" mam, czy to jest już. Czy USA zakończyły tę falę spadkową?
    Przy mojej technice grania jak SP500 przejdzie średnią 30 na godzinnym
    a później przejdzie 720 (stan na teraz), no to będę z wami L-kowcami i
    posiadaczami akcji :)
    Na razie zdanie mam odmienne i nawet 1600 u nas tego nie zmieni.
    Ale również mogę się mylić, i jak już tu raz pisałem, będę pełen
    podziwy dla L-ek na naszym rynku za wzrost wyprzedzający USA.

  • 7. Data: 2009-03-16 11:32:33
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Wygląda na to, że teoria fal Elliotta znowu się potwierdza.
    Po zrealizowaniu się dużej spadkowej 5-tki na S&P500 (dotknięte minimum
    wyniosło 666 pkt.) jesteśmy prawdopodobnie w trakcie większego korekcyjnego
    odbicia. Ciekawe czy WIG20 dojdzie do min. 1900 pkt?
    Jest bardzo prawdopodobne, że jeszcze w tym roku giełdy zaliczą ponownie lub
    pogłębią dołki bessy, ale póki co nastroje wokół giełd poprawiają się.

  • 8. Data: 2009-03-16 13:34:09
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    XXL pisze:
> [...]
    > wyniosło 666 pkt.) jesteśmy prawdopodobnie w trakcie większego korekcyjnego
    > odbicia. Ciekawe czy WIG20 dojdzie do min. 1900 pkt?

    poniżej 1900