  • Data: 2004-03-01 12:43:30
    Temat: Zonk z tokenem BZWBK, pomocy :)
    Od: "Krzys-iek" <admin.a.krionix.ten> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, za kazdym razem dostaje error jak na dole :(
    Oczywiscie czekalem juz nawet 10h... i d...a blada.
    Wyslalem mail ale czy odpowiedza.
    Do banku mam pod gorke wiec jesli ktos wie co i jak zrobic by zaczelo
    dzialac to bede wdzieczny:)
    Token taki brazowy z lcd i klapka, konto bzwbk24 student (ostatnio tokena
    potrzebowalem z 2lata temu:P)

    dzieki, pozdrawiam.

    323 - Zbyt krótki czas między użyciami tokena
    Nastąpiło zbyt szybkie powtórne użycie tokena lub nie wygenerował się
    parametr "rozbieżność czasowa" dla tokena.
    Należy sprawdzić złożoną dyspozycję w Przeglądzie zleceń i w ewentualnie
    powtórzyć próbę. W przypadku niepowodzenia proszę skontaktować się z
    Zespołem Doradców Usług Bankowości Elektronicznej.
    W przypadku pytań możecie Państwo przekazać je za pośrednictwem formularza