  • Data: 2004-03-01 15:33:38
    Temat: Re: Zonk z tokenem BZWBK, pomocy :)
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzys-iek"
    > Witam, za kazdym razem dostaje error jak na dole :(
    > Oczywiscie czekalem juz nawet 10h... i d...a blada.
    > (...) nie wygenerował się
    > parametr "rozbieżność czasowa" dla tokena.

    tylko nie blada :-))
    token ci sie rozsynchronizował - jak sie używa częściej to
    program po stronie banku moze sprawdzic odpowiedz tokena
    spodziewaną z dwoma sąsiednimi czasowo i program
    zauważy rozjechanie się wskazań tokena z obliczeniami banku
    W takiej sytuacji ustawia sobie parametr przesunięcia czasowego dla
    ciebie i jest pozniej OK. Jak jednorazowo rozjazd jest za duzy to trzeba go
    zsynchronizowac - moze da sie na odleglosc - nie wiem
    *** blad ***