    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Znaczy ja nie jestem zlosliwy
    Date: Wed, 27 Feb 2002 01:01:38 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl

    http://www.globalopinion.net/Questionnaire/kontafina
    l1/Quest.asp?SectionNo=1
    &QuestionNo=1

    ale jak to zobaczylem..
    Ok, ludzie reklamy moze sa kreatywni, ale to badanie....

    "Witamy! Zajmujemy się badaniami marketingowymi na potrzeby udoskonalania
    kampanii reklamowych. Twoje zdanie jest dla nas bardzo ważne. Nasze badania
    służą temu, aby kampanie reklamowe nie były nużące, lecz by były
    interesującym przekazem o produkcie podanym we właściwym czasie i miejscu.
    Wypełnienie kwestionariusza nie powinno zająć więcej niż dwie minuty. Po
    wypełnieniu ankiety odpowiedz na dodatkowe pytanie a weźmiesz udział w
    konkursie w wyniku którego wyłonionych zostanie dziesięć osób, które
    otrzymają dowolną, wybraną przez siebie płytę kompaktową (z aktualnej oferty
    firm fonograficznych działających na polskim rynku). Konkurs trwa od
    26.02.2002 do 28.02.2002. Osoby nagrodzone poinformujemy e-mailem do dnia
    8.03.2002. Konkurs jest przeznaczony dla osób które ukończyły 18 lat. "

    Jakby sie komus nie chcialo, to perelki (oczywiscie wg. mojego zdania, ha
    ha)

    Pytanie pierwsze:
    Q1. Jakie konta osobiste (ROR) Pan/i zna?
    o co tu chodzi? zbaranialem, zaczalem wyliczac na poczatek tam gdzie mam (no
    troche jest).
    Pozniej sie zreflektowalem i napisalem ze moze o dewizowe chodzi, ha ha-
    dobra tempy jestem nie znam sie
    Po roznych pytaniach typu jakie konta znamy, czym kierujemy sie w wyborze:
    Q4. Co Pan/i wie na temat Konta z Lwem?
    ooo juz widzimy dla kogo
    Q5. Jakim kontem jest Konto z Lwem? Proszę każdą z cech podanych poniżej
    opisać na pięcio punktowej skali: (1-zdecydowanie nie, 2-raczej nie, 3-ani
    tak, ani nie, 4-raczej tak, 5-zdecydowanie tak)
    cholera a jak wpisze ze nic nie wiem? :)

    a teraz perelki
    zbija z nog

    Q6. Jakich banków reklamy Pan/i pamięta? Proszę zaznaczyć wszystkie, które
    Pan/i zna.
    Pekao BP
    WBK Bank Zachodni
    PBK BPH
    Millenium
    Citybank
    Intelligo
    m-Bank

    To same bledne nazwy :) Do innych tez moznaby sie doczepic typu - co to jest
    "Fortis" (rozumiem ze chodzi o Fortis Bank)

    No i pozniej:
    Q7. Co Pan/i pamięta z reklamy banku ING Bank Śląski?
    Q1. Powiedz jakie masz skojarzenia z ING Bank Śląski?

    I wszystko byloby OK, gdyby nie robila to jedna z najlepszych agencji
    reklamowych w Polscie, ktora pozniej pewnie gruba kase za to bierze....

    --

    ------
    Amra the Freelancer