  • 1. Data: 2005-09-01 19:29:45
    Temat: angielska karta w polskim bankomacie
    Od: "mirlen" <m...@o...pl>

    Proszę o pomoc w odpowiedzi na takie pytanie:

    "co dzieje sie kiedy używam angielskiej karty w bankomacie w polsce ?
    dokładnie chodzi mi o to jak jest przeliczana kwota którą wyplacam np. jezeli
    mam na koncie w moim banku tutaj 100 funtów to ile moge wypłacic w polsce wg.
    jakiego kursu jes to przeliczane ? opłaty bankowe wiem jak wyglądają bo
    dowiedziqałem sie w moim banku tutaj"

  • 2. Data: 2005-09-01 21:09:22
    Temat: Re: angielska karta w polskim bankomacie
    Od: trainer <t...@p...org>

    mirlen wrote:
> [...]
    > jakiego kursu jes to przeliczane ? opłaty bankowe wiem jak wyglądają bo

    chyba mam deja vu.
    czy chodzi o Twojego syna, który pracuje w Szkocji?
    pewnie zastanawiasz się skąd to wiem? otóż jakbyś czytał odpowiedzi do
    swoich pytań to dowiedziałbyś się, że *wszystko* - również kursy walut -
    zależy od banku który wydał kartę