  • 11. Data: 2002-08-20 08:25:58
    Temat: Re: Zmiany ubezpieczen KK w citku
    Od: e...@p...onet.pl

    > Sugerujesz ze ubezpieczenie zrobione przez bzwbk mozna wogole
    > porownywac z oferowanym przez citi? Ja twierdze ze wszedzie gdzie jest
    > ustalona gorna odpowiedzialnosc banku/innego gwaranta to jest jakas
    > pomylka - a tak jest w przypadku bzwbk. citi, mimo tych 6.5

    Zgadzam sie! Jest jeszcze drugi aspekt: odpowiedzialnosc za transakcje przed
    zastrzezeniem w wypadku Citi przemuje _bank_ - i jest to zapisane w
    regulaminie. Natomiast w wypadku np. Raiffeisena (i chyba wszystkich
    pozostalych, ale nie sprawdzalem, wiec nie chce pisac) z roszczeniem trzeba
    wystepowac do strony trzeciej, ktora jest firma ubezpieczeniowa. Jesli ktos
    mial doswiadczenia z ubezpieczycielami, wie ze moze to kosztowac troche
    zachodu. Zeby bylo dowcipniej, warunkiem uzyskania odszkodowania jest
    wczesniejsza splata calego zadluzenia! I to szybko, bo po jakims tam czasie
    (nie pamietam, ale nie dlugium) roszczenie wygasa. Wiec jak zlodziej narobi
    dlugow na pare tys. zl to najpierw trzeba je skads zdopbyc, zeby pozniej
    odzyskac. Acha: ale odsetek od takiego kredytu (przeciez bankowi naleznych)
    ubezpiecznie nie obejmuje. Moim zdaniem totalny kanal, a takie ubepieczenie to
    fikcja! W kazdym razie ja na pewno nie chce wyprobowywac na sobie - Raifiemu
    podziekowalem i zostaje porzy Citku, chociaz drogim.

  • 12. Data: 2002-08-20 08:29:54
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 19 Aug 2002 22:05:53 +0200, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

> [...]
    >pomylka - a tak jest w przypadku bzwbk. citi, mimo tych 6.5
    >miesiecznie i wcale nie najnizszych oplat za wydanie jest IMO (i

    Problem w tym, ze przecietny klient nie za bardzol orientuje sie w
    warunkach ubezpieczenia i zagrozeniach jakie karta wypukla ze soba
    niesie. Dla nich jest jakis ubezpieczenie i fajnie jest, malo kto
    porowna sczegowoe warunki.
    A jak juz kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niz limit karty to
    czuja sie zupelnie bezpiecznie.
    A teraz dzieki zmianie w Citi przynajmniej wiedza, ze ich
    ubezpieczenie jest lepsze niz bylo wczesniej. Dobre zagranie
    marketingowe.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 13. Data: 2002-08-20 08:34:47
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 20 Aug 2002 10:25:58 +0200, e...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >pozostalych, ale nie sprawdzalem, wiec nie chce pisac) z roszczeniem trzeba
    >wystepowac do strony trzeciej, ktora jest firma ubezpieczeniowa.

    Nie wszyskich, jeszcze jakies oferty z pozadnym przejciem
    odpowiedzialnosci sa (szczegoly oczywiscie w mojej tabelce)
    Ale rzeczywiscie to bardzo wazny "szczegol" z ktorego istoty malo kto
    zdaje sobie sprawe.

  • 14. Data: 2002-08-20 08:43:18
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Aug 20, 2002 at 09:18:13AM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > O ile dobrze kojaze to uzywasz ich KK ;-) wiec trudno powiedziec ze ich
    > wiecej nie widzisz ;-)

    Oj, chyba wyraznie (i nie tylko tutaj i teraz) pisze ze kk i reszta
    banku to jakby dwie rozne sprawy.

    > Hmmm - fakt brak porzadnego logowania, brak TANow, - ale czy oznacza to ze
    > _JA_ jestem potencjalnym celem atakow? Jak na razie ja jestem zadowolony z
    > CitiOnline - a szczegolnie jak dali mozliwosc wprowadzenia iPINu.

    Ja oceniam ich jako malo bezpiecznych. I dlatego nie chce miec z nimi
    nic do czynienia.

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-08-20 08:47:17
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Aug 20, 2002 at 10:29:54AM +0200, Wojtek Frabinski wrote:

> [...]
    > warunkach ubezpieczenia i zagrozeniach jakie karta wypukla ze soba
    > niesie. Dla nich jest jakis ubezpieczenie i fajnie jest, malo kto

    To jest po prostu _straszne_!

    > A jak juz kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niz limit karty to
    > czuja sie zupelnie bezpiecznie.

    Wiesz, wina troche lezy po stronie sprzedajacych te kk - po prostu
    ludzie sa tak szczesliwi ze dostali karte, ze dalej nie czytaja ;-(

    > A teraz dzieki zmianie w Citi przynajmniej wiedza, ze ich
    > ubezpieczenie jest lepsze niz bylo wczesniej. Dobre zagranie
    > marketingowe.

    Ja wiem czy tylko? Faktem jest ze mnie, posiadacza ich kk, to bardzo
    cieszy. Ale podnosi to tylko poprzeczke dla kk multi.

    --

    --w

  • 16. Data: 2002-08-20 08:58:06
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Ja wiem czy tylko? Faktem jest ze mnie, posiadacza ich kk, to bardzo
    > cieszy. Ale podnosi to tylko poprzeczke dla kk multi.

    Mam pytanko - ile osob ma karte ze zdjeciem z Citka? Z moich obserwacji
    wynika ze jest to znikoma ilosc posiadaczy. Fakt ze mozna wymienic na karte
    ze zdjeciem za darmo ale ile osob sie na to skusi?

    --
    JaKi

  • 17. Data: 2002-08-20 09:00:41
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Aug 20, 2002 at 10:58:06AM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > Mam pytanko - ile osob ma karte ze zdjeciem z Citka? Z moich obserwacji
    > wynika ze jest to znikoma ilosc posiadaczy. Fakt ze mozna wymienic na karte
    > ze zdjeciem za darmo ale ile osob sie na to skusi?

    Przepraszam, a co mnie to obchodzi? ;-)

    Ja mam ze zdjeciem, moja druga polowa tez.

    --

    --w

  • 18. Data: 2002-08-20 09:01:34
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 20 Aug 2002 10:47:17 +0200, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >To jest po prostu _straszne_!

    Taka jest prawda, wiekszosc ludzi malo sie oreintuje w produktach
    ktorych uzywa.

    >Wiesz, wina troche lezy po stronie sprzedajacych te kk - po prostu
    >ludzie sa tak szczesliwi ze dostali karte, ze dalej nie czytaja ;-(

    Niw za bardzo rozumiem co masz na mysli.

    >Ja wiem czy tylko? Faktem jest ze mnie, posiadacza ich kk, to bardzo
    >cieszy. Ale podnosi to tylko poprzeczke dla kk multi.

    Nie tylko zagranie marketingowe ale glownie. Kosztow spejcalnych
    pewnie tu nie poniosa, watpie zeby bylo sporo klietow, ktorzy gubia
    karte i zastrzegaja ja w okresie pomiedzy 72 a 48 h po zgubieniu.
    A wrazenie na klientach zmiana robi spore.
    Ciekawa jest tez ta promocja kart ze zdjeciem, teraz na prawde staja
    sie bezpieczniejsze od tych bez zdjecia (z Citka) :-)

  • 19. Data: 2002-08-20 09:12:35
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Sugerujesz ze ubezpieczenie zrobione przez bzwbk mozna wogole
    > porownywac z oferowanym przez citi?

    NIE !!! Ja porownuje ubezpieczenie multibankowe (VC i prawdopodobnie
    przyszlej kk multi) do bzwbk'owskiego. Ubezpieczenie bzwbk i multi jest tak
    samo KIEPSKIE !!! Citi to inna liga (cenowa tez) :-))

> [...]
    > pomylka - a tak jest w przypadku bzwbk. citi, mimo tych 6.5
    > miesiecznie i wcale nie najnizszych oplat za wydanie jest IMO (i

    Powiedzmy wprost to jest najbezpieczniejsza kk na rynku :-)) Co gorsza na
    'horyzoncie' i wsrod obecnych kk BRAK konkurencji (w dziedzinie
    bezpieczenstwa) dla kk citka :(((

    > Oczywiscie, jesli ktos jest przekonany o tym ze _zawsze_ i _wszedzie_
    > panuje nad tym co sie z jego kartami i numerami dzieje, to moze
    > korzystac z bzwbk.

    ... lub vc multi :(( Wiadomo_to_jest_nierealne !

    > Dla jasnosci - ja citi uwazam (wciaz) za jeden z gorszych i bardziej
    > oszukanczych bankow, a jedynie kk oraz produkty dc (formalnie citi
    > jest wlascicielem tej firmy) sa sensowne.

    Zobaczymy jakie bedzie ich centrum rozliczeniowe :-))

    pozdrawiam,
    Witek

  • 20. Data: 2002-08-20 09:26:05
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Aug 20, 2002 at 11:01:34AM +0200, Wojtek Frabinski wrote:

    > Niw za bardzo rozumiem co masz na mysli.

    I znow bierzesz to do siebie ;-)

    Po prostu nalezy ludzi zmuszac do przeczytania tych dwu/wiecej stron

    Mimo ze nic nie daja ;-)

    --

    --w