  • 1. Data: 2002-08-19 15:08:43
    Temat: Zmiany ubezpieczen KK w citku
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Citibank wydłużył okres ochrony dla kart kredytowych

    Citibank - Sektor Bankowości Detalicznej Banku Handlowego w Warszawie
    SA wydłużył z 48 do 72 godzin okres ochrony dla wydawanych przez
    siebie kart kredytowych ze zdjęciem, które zostały zgubione lub
    skradzione.
    Jeżeli szkody zaistniałe wskutek zaginięcia lub kradzieży karty ze
    zdjęciem poniesione przez jej posiadacza w ciągu 72h przed
    zastrzeżeniem karty są wyższe niż 100 zł, bank pokryje szkodę w części
    przekraczającej 100 zł. Pakiet Bezpieczeństwa nie obejmuje transakcji
    z PINem.

    Dla kart bez zdjęcia dotychczasowe warunki pozostają bez zmian, czyli
    okres ochrony wynosi 48 godzin.

    W ramach Pakietu Bezpieczeństwa można otrzymać kartę kredytową
    Citibank ze zdjęciem bez żadnych dodatkowych opłat. Również wymiana
    karty bez zdjęcia na kartę ze zdjęciem jest dokonywana gratis. (AN)

    za www.bankowy.wp.pl

  • 2. Data: 2002-08-19 15:28:23
    Temat: Re: Zmiany ubezpieczen KK w citku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > W ramach Pakietu Bezpieczeństwa można otrzymać kartę kredytową
    > Citibank ze zdjęciem bez żadnych dodatkowych opłat. Również wymiana
    > karty bez zdjęcia na kartę ze zdjęciem jest dokonywana gratis. (AN)

    no, niezle, niezle :)

  • 3. Data: 2002-08-19 18:26:03
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Aug 19, 2002 at 05:08:43PM +0200, Witek wrote:

    > Citibank wydłużył okres ochrony dla kart kredytowych

    Uslyszeli ze Multi wyda kk? ;-)

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-08-19 19:11:30
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Uslyszeli ze Multi wyda kk? ;-)

    Oby ta kk multi byla chociaz lepsza o kk bzwbk, o citku nie wspominajac...
    IMO to jest spozniona reakcja citi na ubezpieczenie kart (marne) przez
    najwiekszego konkurenta (jest na drugim miejscu pod wzg. wydanych kart)
    bzwbk.

    pzd

  • 5. Data: 2002-08-19 20:05:53
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Aug 19, 2002 at 09:11:30PM +0200, Witek wrote:

> [...]
    > IMO to jest spozniona reakcja citi na ubezpieczenie kart (marne) przez
    > najwiekszego konkurenta (jest na drugim miejscu pod wzg. wydanych kart)

    Sugerujesz ze ubezpieczenie zrobione przez bzwbk mozna wogole
    porownywac z oferowanym przez citi? Ja twierdze ze wszedzie gdzie jest
    ustalona gorna odpowiedzialnosc banku/innego gwaranta to jest jakas
    pomylka - a tak jest w przypadku bzwbk. citi, mimo tych 6.5
    miesiecznie i wcale nie najnizszych oplat za wydanie jest IMO (i
    pewnie nie tylko) warta ceny.

    Oczywiscie, jesli ktos jest przekonany o tym ze _zawsze_ i _wszedzie_
    panuje nad tym co sie z jego kartami i numerami dzieje, to moze
    korzystac z bzwbk.

    Dla jasnosci - ja citi uwazam (wciaz) za jeden z gorszych i bardziej
    oszukanczych bankow, a jedynie kk oraz produkty dc (formalnie citi
    jest wlascicielem tej firmy) sa sensowne.

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-08-19 20:13:42
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Dla jasnosci - ja citi uwazam (wciaz) za jeden z gorszych i bardziej
    > oszukanczych bankow,

    Moze nadszedl czas zmienic zdanie ;-)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-08-20 06:36:11
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Aug 19, 2002 at 10:13:42PM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > Moze nadszedl czas zmienic zdanie ;-)

    PJO mnie ciagle przekonuje ;-) ale on ma do tego oddzial w miejscu
    pracy, kilka pieter pod swoja robota.

    Poza tym to ja do tego troche jak WO podchodze - zrazilem sie i nie
    chce ich widziec wiecej. No i pamietaj ze ten ich kanal internetowy to
    jakas pomylka.

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-08-20 07:18:13
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Poza tym to ja do tego troche jak WO podchodze - zrazilem sie i nie
    > chce ich widziec wiecej.

    O ile dobrze kojaze to uzywasz ich KK ;-) wiec trudno powiedziec ze ich
    wiecej nie widzisz ;-)

    No i pamietaj ze ten ich kanal internetowy to
    > jakas pomylka.

    Hmmm - fakt brak porzadnego logowania, brak TANow, - ale czy oznacza to ze
    _JA_ jestem potencjalnym celem atakow? Jak na razie ja jestem zadowolony z
    CitiOnline - a szczegolnie jak dali mozliwosc wprowadzenia iPINu.

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-08-20 07:34:56
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>

    > no, niezle, niezle :)

    citek po prostu wyczuł że się zagęszcza atmosfera na rynku KK
    i stara się podnosić poprzeczkę do góry !

    A to wyjdzie nam tylko na dobre, i trzeba się cieszyć ;-)

    Karol Żwiruk

  • 10. Data: 2002-08-20 07:58:55
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Hmmm - fakt brak porzadnego logowania, brak TANow, - ale czy oznacza to ze
    > _JA_ jestem potencjalnym celem atakow? Jak na razie ja jestem zadowolony z
    > CitiOnline - a szczegolnie jak dali mozliwosc wprowadzenia iPINu.

    Potwierdzam i pozdrawiam,
    Bam