  • 1. Data: 2014-12-11 19:06:21
    Temat: Krokodyl i ZUS
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Wołomin -- padł! Tedy ja, miłujący swe państwo obywatel,
    aby ratować swe umiłowane państwo, chcę wpłacić datek!!!
    Ponieważ ZUS z resztą polskiego skarbca jest związany
    skutecznie i nierozwiązywalnie, postanowiłem dar swego
    serca przekazać ZUSowi. Znam konta, znam resztę, w tym
    kwotę dobrowolnego datku, ale nie znam głębokości ran
    zadawanych zębiskami rzeczonego w tematycznie gada!

    Kto wie? -- czy Krokodyl kąsa coś za takie przelewanie
    z mojego w próżne?...

    Do tej pory dary swego serca do ZUSu kierowałem za pośrednictwem
    mBanku. Od jakiegoś jednak czasu jest to zbyt trudne... Mam jeszcze
    konto merytorycznie firmowe, ale być może udałoby się (bez zbędnych
    kosztów) lać wprost z prywatnej sadzawki do Zakładu Uciskającego
    Składkodawców?...

    -=-

    Ponawiam pytanie -- lanie do ZUS za free w Krokodylu?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-12-12 04:58:08
    Temat: Re: Krokodyl i ZUS
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" m6cmf0$b8t$...@n...news.atman.pl

    > Kto wie? -- czy Krokodyl kąsa coś za takie przelewanie
    > z mojego w próżne?...

    Krokodyl delikatnie popieścił mnie ząbkami, dając mi do zrozumienia:

    Prowizja za 1 operację 0.00 PLN

    po czym kłapnął (na szczęście zdążyłem odskoczyć) jakoś tak:

    Serwer aplikacji jest niedostępny

    Serwer aplikacji jest w tej chwili niedostępny.
    Prawdopodobnie trwa przerwa konserwacyjna.

    Jako że cofnąłem się (odskoczyłem) strzałką przeglądarki oczom moim
    miast strumieni krwi, ukazał się widok histOryczny (nie histEryczny)
    z przelewami (błota) i innymi operacjami okołozębnymi...

> [...]
    > Składkodawców?...

    > -=-

    > Ponawiam pytanie -- lanie do ZUS za free w Krokodylu?

    I tak oto Zrzeszenie Umierających Skner otrzymało ode mnie
    (niby jeszcze nie, ale przynajmniej zleciłem przelewkę do)
    datek na ratowanie SKOKów, KANGurów i innych ginących gatunków...

    -- Czy to prawda, że Polska (dzięki dotacjom unijnym)
    zamieniana jest w gigantyczny obóz koncentracyjny?
    -- Nieprawda!!! Docelowo ma to być średniogabarytowy
    obóz koncentracyjny, nie gigantyczny.

    -=-

    Putin zatrzymał się... Kaczyński także utknął...
    Po prostu -- stagnacja... Na wschodzie -- bez zmian. ;)
    Pewnego dnia IS wprowadzi prawo, sądy, decyzje... Miast
    mordowania -- będą prace wieńczące dzieła, jakimi będą
    prawomocne wyroki (akurat śmierci) Trybunałów Narodowych
    ISlamskiego Państwa...

    Na razie -- na południu także bez zmian...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'