  • 21. Data: 2002-02-11 06:38:34
    Temat: Re: Zmiana banku a debet
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 10 Feb 2002 23:09:34 +0100, "wkg" <w...@p...onet.pl>
    wrote:

    >City - jak kilka razy nieslusznie napisalem to Citi - i tak kazdy wiedzial o
    >co chodzi.

    No widzidsz, tu przynajmniej kazdy wiedzial o co chodzi. W wypadku PKO
    SA to nie wiem o jaki bank chodzi.
    Z reszta jak napisze, ze "poszłem do bankó" tez bedzie wiadomo o co
    chodzi ale z pewnoscia wielu bedzie to draznic :-)))

    A co pytania z pierwszego posta oczywiscie jest to mozliwe. Problem
    moze byc jtylko esli ma sie juz wypracowany przez wiele lat duzy
    debet w tradycyjnym marmurku.
    Obecnie wiekszosc bankow ma ostrzejsze procedury dla nowych klientow i
    moze byc problem, zeby gdzies indziej nawet przynoszac cala historie
    otrzymac debet tak samo wysoki jak w starym "marmurku".
    Natomiast jesli chodzi o ok. 4 krotnosc miesiecznych wplywow to nie
    powinno byc problemow.
    Akurat w wypadku wspomnianego Multi z historia za 1 rok mozna starac
    sie o maksymalnie 6x wplywow (oczywiscie to gorna granica i nie mozna
    zalozyc, ze z automatu tyle sie dostanie).

    Oczywiscie nie trzeba od razu zamykac starego rachunku mozna sprobowac
    i po przyznaniu kredytu w wystarczjacej wysokosci wypowiedziec ten w
    starym banku.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 22. Data: 2002-02-11 11:23:14
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Sat, 9 Feb 2002 20:01:43 +0100, "wkg" <w...@p...onet.pl> wrote:

    >Oczywiscie jest taki bank, ma zubra w logo. Doucz sie :))

    Szajse, to już mamy trzy banki i podobnej nazwie:
    a) PKO BP SA
    b) Pekao SA
    c) PKO SA
    gdzie ostatnie dwa mają żubra? Szajse, teraz to już burdel będzie :-)

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 23. Data: 2002-02-11 16:09:28
    Od: <j...@p...home.pl>

    Fortis: czy przypadkiem nadal nie mają górnego ograniczenia tej
    swojej 'szybkiej pożyczki' na PLN 15tys.? Ja dlatego zrezygnowałem. Jeśli
    zależy ci na wysokości debetu - polecam PKO BP(SA) - nadal można rozmawiać
    nawet o ośmiokrotności wpływów. Tyle, że dostęp jest lekko ograniczony. Jeśli
    jednak przelewasz powyżej 6tys PLN miesięcznie możesz zapisać się do
    ich 'Platinium' - czytaj złote konto - tam obsługa jest w porządku, zlecenia
    przez telefon. W przypadku bliskiej odległości do oddziału nie jest to takie
    złe, a mają też przecież dużo bankomatów.
    Kuba

  • 24. Data: 2002-02-12 16:54:20
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Grzesiu, nie kombinuj. Ja sie nie zastanawialem nad tym, jak ten bank sie
    > moze nazywac. Autor postu rozpoczynajacego watek tez nie. On o tym banku
    > chce zapomniec !! On szuka lepszego !!! Masz cos do powiedzenia - powiedz,
    > nie - nie mow. Wszystko w temacie :))

    Chciałem napisać coś autorowi wątku, ale niestety nie wiem jaki to bank, bo
    takiego jak napisał to nie ma.

    > City - jak kilka razy nieslusznie napisalem to Citi - i tak kazdy wiedzial
    > co chodzi.
    >
    > To po co prosisz ?? Facet pyta - odpowiedz, nie masz nic do powiedzenia -
    > nie pouczaj. Ucz sie. Ja tez sie chetnie ucze.

    Nie mogę mu odpowiedzieć, ponieważ nie ma takiego banku, więc każda
    odpowiedź mijałaby się z celem.

> [...]
    > dziala w tramwaju czy innym srodu komunikacji publicznej:
    >
    > Maly chlopiec wskazuje palcem na ubranie jakiejs kobiety i wydziera sie na
    > cale grdlo: "Dziura, dziura, mamo zobacz, ta pani ma dziure !!!" Mama
    nieco
    > skonsternowana udaje, ze nie slyszy, ale trudno udawac jak niewychowany
    > petak drze sie na cale gardlo, ze ta dzura niby. No i tak przez kilka
    minut.
    > W koncu mama nie wytrzymala i szczeniak dostal w dupe. Poplakal sie i
    tyle.
    > Taka lekcja kindersztuby. Przemysl to :))

    Rozśmieszasz mnie do łez.
    Koniec głupiej polemiki- jeśli znasz bank PKO SA, to gratuluję wyobraźni.
    Grzegorz

  • 25. Data: 2002-02-12 17:01:29
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Polska Kasa Opieki S.A.
    > Pekao S.A.

    To jeden i ten sam bank.

    > PKO S.A.
    > Wszystkie nazwy sa uprawnione, zastrzezone przez bank i uzywane do dzis (w
    > zaleznosci od celu)

    To jest to jeden bank, czy kilka, a jeśli kilka, to jak naprawdę się
    nazywają ?

    > A jezeli komus wydaje sie, ze jak nosi w portfelu karte z napisem "Bank
    > Pekao S.A". - posiadl wiedze objawiona to jest zwyczajnym glabem !

    Jeśli noszę kartę z Pekao, to noszę banku Pekao SA, jesli noszę kartę PKO
    SA, to mam konto w banku którego nie ma :-)
    Jesli natomiast noszę kartę banku PKO BP SA, to nosze kartę tegoż banku.
    To wszystko na ten temat- jeszcze raz powtórzę: Gdy piszemy o banku PKO SA,
    to możemy mieć na myśli oba banki- skąd adwersarz ma wiedzieć o który tak
    naprawdę chodzi ? (z mojego myslenia wyłączam jasnowidzów ;-)
    Grzegorz

  • 26. Data: 2002-02-12 17:03:13
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > b) Pekao SA
    > c) PKO SA
    > gdzie ostatnie dwa mają żubra? Szajse, teraz to już burdel będzie :-)

    A jaka jest oferta tego ostatniego- ma jakieś ciekawe karty i fajne konta ?
    Grzegorz