  • 1. Data: 2006-03-05 13:17:00
    Temat: Zmiana banku
    Od: DD <d...@t...pl>

    Witam

    Od 9 lat mam konto w banku BPH (srebrny sezam) które jest moim kontem
    podstawowym z którego reguuję bieżące zobowiązania. Konto jest trochę
    drogie bo miesięcznie kosztuje 9,99 (albo trochę więcej) a oszczędności
    trzymam w mBanku. Od pewnego czasu chodzi mi po głowie myśl o zmianie
    banku o wyjściu z BPH-u i przejściu do innego Banku. I tu do Was pytanie
    czy zmieniać bank czy dalej trwać z bankiem BPH w szczególności że mam już
    tam konto od takiego czasu. Niedługo będe się sarać o kredt mieszkaniowy i
    nie wiem czy ten okres przez który mam konto nie będzie brany pod uwagę w
    procesie decyzyjnym w sprawie kredytu.
    Zastanawiam się nad zmianą konta ponieważ gdzie indziej są mniejsze opłaty
    a przelewy w cenie konta też są darmowe.
    Czy Waszym zdaniem zmieniać bank czy dalej zostać w BPH.? A jeśli zmiana
    to na jaki Bank i jaki ROR (z uwzględnieniem konta wspólnego dla dwóch
    osób)
    Z góry dzięki za wszystkie sugestie

    Pozdrawiam
    DS

  • 2. Data: 2006-03-05 14:07:25
    Temat: Re: Zmiana banku
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    I tu do Was pytanie
> [...]
    > nie wiem czy ten okres przez który mam konto nie będzie brany pod uwagę w

    Kompletnie nie ma znaczenia. Lepiej poszukać na rynku najlepszego
    rozwiązania niż tkwić w niechcianym układzie.

    > Zastanawiam się nad zmianą konta ponieważ gdzie indziej są mniejsze opłaty
    > a przelewy w cenie konta też są darmowe.
    > Czy Waszym zdaniem zmieniać bank czy dalej zostać w BPH.?

    To twoja decyzja. Ja tam nie zmieniam banku pomimo ponoszenia pewnych opłat,
    a inne kuszą zupełnym ograniczeniem opłat. Ale ja jestem bardzo zadowolony,
    a jak cos działa dobrze to nie ruszać.

  • 3. Data: 2006-03-05 14:17:27
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    DD <d...@t...pl> napisał(a):

    [...]

    > Z góry dzięki za wszystkie sugestie

    Nie sądzę aby tak długi okres posiadania rachunku coś zmieniał. Fakt
    posiadania ROR wpływa czasem na obniżenie opłaty za przyznanie kredytu lub
    redukcję jakiejś pomniejszej opłaty, ale raczej wątpię aby dzięki temu
    zaproponowali Ci jakieś super warunki. Obstawiam że 6 miesięcy czy rok są
    tak samo traktowane jak 9 lat. Ja bym zmienił, bo opłaty ponosisz cały czas
    na bieżąco, a za pół roku oferta rynkowa może być zupełnie inna niż jest
    teraz i przy wyborze kredytu na BPH nawet nie spojrzysz.
    Najlepiej zasymuluj sobie jakiej wielkości kredyt realnie będziesz
    potrzebował i zapytaj w swoim oddziale na jakie ulgi czy promocje możesz
    liczyć przy tych wymaganiach, mając taki staż. Porównasz sobie to z ofertą
    rynkową i będziesz miał wskazówkę.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 4. Data: 2006-03-05 17:03:59
    Od: "fotech" <fotech[wywalto]@poczta.onet.pl>

    > drogie bo miesięcznie kosztuje 9,99 (albo trochę więcej) a oszczędności
    > trzymam w mBanku.

    jakos koledzy nie zwrocili uwagi - jak masz mBank , to po prostu zamknij
    konto w BPH i uzywaj tego w mbanku, bo co ci jakiej nastepne?

    Wojtek