  • 1. Data: 2011-03-31 19:24:53
    Temat: Citi - jeszcze lepsza promocja
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Niedawno otworzyłem Citi Direct, w przysłanych dokumentach znalazłem warunki
    promocji "Masz Konto Osobiste i Kartę Kredytową bez opłat". I czytam: "Przez
    cały okres umowy zwolnienie z wszelkich opłat za konto i kartę debetową".
    Gdy wpływy na konto przekroczą 1500/m-c, zwolnienie z opłaty rocznej za
    kartę kredytową. Platynę mam darmową, ale za MC Silver płaciłem 30 zł.
    Zadzwoniłem i się poskarżyłem, bo w tym samym czasie naliczyli te 30. Dziś
    telefon z Citi (odebrałem dopiero za 4-tym razem) i przeprosiny i zwrot
    opłaty. Żeby było jasne, konto darmowe zawsze, kk darmowa jak wpłynie 1500
    co miesiąc.