  • 11. Data: 2008-12-22 21:36:39
    Temat: Re: Zapis na wypadek smierci ?
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:gionti$6gg$1@news.wp.pl...
    > Nie po prostu, dodają jeszcze "i co nam Pan zrobisz".

    Może wystarczy zmiana oddziału lub pisemko do centrali z zapytaniem jak
    pddział przestrzega prawa bankowego, w skrajnym przypadku rezygnacja z
    usług, banków jest dużo.

    pozd
    as

  • 12. Data: 2008-12-23 11:18:23
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Już przez to jeżdżę godzinę do najbliższego oddziału ;-)))
    THX

    -----

  • 13. Data: 2008-12-23 17:25:01
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    " 666" <u...@w...eu> wrote in message news:giqh5a$75a$1@news.wp.pl...
    > Już przez to jeżdżę godzinę do najbliższego oddziału ;-)))
    /.../

    Sorry za niedyskretne pytanie: czyżbyś planował umrzeć?

    k.

  • 14. Data: 2008-12-24 09:50:33
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Planowac umrzeć trzeba, gdy jest się jeszcze pięknym, młodym i zdrowym.
    Później rozmowy sa zbyt trudne.

    -----

  • 15. Data: 2008-12-24 20:29:21
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    " 666" <u...@w...eu> wrote in message news:git0ch$ju7$1@news.wp.pl...
    > Planowac umrzeć trzeba, gdy jest się jeszcze pięknym, młodym i zdrowym.
    > Później rozmowy sa zbyt trudne.

    W sumie rozumiem. Ja planowałem skończyć równo na trzydziestkę. Urządziłem
    imprezę, muzyka, drinki, używki - żeby było milej......... No ale jak się
    obudziłem, miałem 30 lat i jeden dzień :|

    Przełożyłem więc na czterdziestkę.

    Pozdrawiam,
    k.