  • 11. Data: 2019-11-02 22:54:20
    Temat: Re: Zapis historii operacji w PKO BP w postaci .pdf - problem
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-11-01 o 17:14, Grzexs pisze:

    > Aż sprawdziłem. Wszystko działa jak należy. Zarówno .pdf, jak i .xls są
    > prawidłowo generowane. Podejrzewam, że problem tkwi w konfiguracji
    > przeglądarki, może aplikacji domyślnych.
    >
    > U mnie generowane pliki są ściągane do katalogu
    >
    > C:\Users\<nazwa profilu>\AppData\Local\Temp
    >
    > a następnie stamtąd pobierane przez ,,aplikację domyślną". Jeżeli dam
    > ,,zapisz plik", to zapisuje się tam, gdzie wszystkie ściągane pliki - co
    > jest ustawiane w parametrach przeglądarki.
    >
    > A więc może sprawdź w opcjach przeglądarki, dokąd te pliki są ściągane,
    > niekoniecznie musi to być ,,Downloads".

    Ja zapisuję w Dokumentach albo na Pulpicie. Trzeba wskazać gdzie chcesz,
    żeby plik był zapisywany albo od razu otwarty do przeczytania.

    --
    animka

  • 12. Data: 2019-11-02 22:55:48
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-11-01 o 18:32, User pisze:
    > A więc może sprawdź w opcjach przeglądarki, dokąd te pliki są
    > ściągane, niekoniecznie musi to być ,,Downloads".

    Najprawdopodobniej do Dokumentów.

    --
    animka

  • 13. Data: 2019-11-02 23:02:10
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-11-01 o 21:49, Grzexs pisze:
    > win 10 i Firefox 70.0.1
    Popatrz w Narzędziach FF w Aplikacje i wybierz, że Foxit Reader ma
    otwierć dokunemt.

    --
    animka

  • 14. Data: 2019-11-02 23:08:15
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-11-01 o 21:49, Grzexs pisze:
    > Wygenerowanych plików nie ma nigdzie w całym komputerze - przeszukane
    > w Explorerze Windows 10

    W Ogólne- Pliki i Aplikacje. Pobieraj do...............tu sobie wybierz
    czy na pulpit czy do jakiegos folderu. Pulpit jest najbliżej i szybko
    można sprawdzic czy si zapisało.

    --
    animka

  • 15. Data: 2019-11-02 23:10:44
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-11-02 o 11:41, Grzexs pisze:

    > Rozważ taką hipotetyczną sytuację - jako program domyślny do otwierania
    > plików ustawiasz samodzielnie napisany .bat o treści: ,,del /y %1". Nigdy
    > wtedy tego .pdf-a nie znajdziesz (no chyba, że w koszu).

    > Ale dlaczego to nie działa akurat u ciebie? Czyżbyś miał specjalne
    > względy u PKOBP?
    >
    > Spróbuj na innym komputerze, to ostatecznie wyjaśni.

    Po co?Niech jeszcze raz zainstaluje tego PDF Reader. Ja używam
    najstarszego i nie narzekam.

    --
    animka

  • 16. Data: 2019-11-04 10:50:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Skorzystaj ze skrzynki korespondencji i wyślij zapytanie do banku.

    -----