  • 1. Data: 2002-11-20 16:34:46
    Temat: Zamykanie Superkonta - uda się?
    Od: z...@p...onet.pl

    Witam,
    niedawno zamknąłem (albo przynajmniej tak mi się wydaje) Superkonto w PKOBP.
    Ponieważ nie miałem przy sobie karty VE, pani zasugerowała że może mi zastrzec
    kartę za 5 zł. Zgodziłem się na to, wypłaciłem wszystko pozostawiając na koncie
    5 zł.
    Być może popełniłem błąd nie żądając żadnego kwitka potwierdzającego zamknięcie
    konta? Jak myślicie, czy mogę liczyć na to, że już się ostatecznie pożegnałem z
    nimi? Czy będą jeszcze niespodzianki - wezwanie do zapłaty za prowadzenie, do
    odebrania odsetek, do oddania karty i wypłaty 5 zł itp.??

    Czy ktoś ma w miarę świeże doświadczenia jak to teraz wygląda (kiedyś chyba
    pobierali opłatę 10 zł za rezygnację???)

    Zbiggy

  • 2. Data: 2002-11-20 16:54:45
    Temat: Re: Zamykanie Superkonta - uda się?
    Od: "Robert Wicik" <R...@o...pl>

    BTW. Ja zawsze zostawiam parę złotych na ewentualne opłaty (np. za karty,
    które cudownie odżywają po dyspozycji zamknięcia), a w dyspozycji zamknięcia
    podaję numer rachunku, na który mają być przelane pozostałości. W ten
    sposób, jeśli te kilka złotych do mnie po jakimś czasie wróci, wiem, że
    konto zostało definitywnie zamknięte :-)).

    Pozdrawiam
    Robert Wicik