  • 1. Data: 2002-11-20 15:41:00
    Temat: Kupuje ktos w Reserved?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Fajne ciuchy maja, ale IMO troche badziewna jakos niestety. Ale moze
    kogos zainteresowac. Sama oferta jakas znwu nie jest atrakcyjn,a bo
    105 to ja malem za bilet z Multikina bodaj :)
    ale jak tak dojda kolejne firmy. Kiedy mial takchyba BZ WBK - ale cos
    dawno nie widzielm u nich tej czesci poswieconej rabatom.

    ----------
    mRabatki - tańsze zakupy z mBankiem!
    Szymon Midera, mBank, 2002.11.20

    mBank - pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramię BRE Banku
    SA, uruchomił nowy projekt promocyjny pod nazwą mRabatki.

    mRabatki to przedsięwzięcie długoterminowe, realizowane wspólnie z
    partnerami mBanku. W pierwszej kolejności mBank rozpoczyna współpracę
    z siecią salonów odzieżowych RESERVED, która do końca br. będzie
    promować płatności kartami mBanku oraz izzyBanku 10% rabatem na
    wszystkie swoje produkty.

    mRabatki mają na celu dostarczyć ponad 311 tys. Klientów mBanku
    wartość dodaną, szczególnie w przedświątecznym okresie.

    Z analiz płatności kartami mBanku oraz izzyBanku wynika, że Klienci
    chętnie dokonują zakupów w salonach RESERVED i właśnie dlatego mBank
    zrealizował pomysł aby nagradzać te zakupy 10% rabatem.

    http://www.mRabatki.mBank.com.pl

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-11-22 01:45:51
    Temat: Re: Kupuje ktos w Reserved?
    Od: "Kroko" <a...@w...pl>

    Witam,

    Nie dziw sie, ze badziewna jakosc. Wprawdzie firma jest polska, ale cale szy
    cie zlecaja do Chin, a glownym argumentem wyboru konkretnego chinskiego prod
    ucenta jest cena. (tak ostatnio wyczytalem w jakieja gazecie)

    milego dnia

    Kroko

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w wiad
    omości do grup dyskusyjnych napisał:argaee$dhj$...@n...onet.pl...