  • 1. Data: 2002-11-20 16:32:24
    Temat: Orzeczenie Trybunału
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    "Ustawa o abolicji i deklaracjach majątkowych jest w całości niezgodna
    z Konstytucją".

    Widać jest jeszcze u nas nieco praworządności i rozsądku (tylko szkoda,
    że poza rządem).

    Pix

  • 2. Data: 2002-11-20 16:43:22
    Temat: Re: Orzeczenie Trybunału
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > "Ustawa o abolicji i deklaracjach majątkowych jest w całości niezgodna
    > z Konstytucją".

    Wiecej tu:
    http://www.trybunal.gov.pl/Rozprawy/rozprawy.htm

  • 3. Data: 2002-11-20 21:58:28
    Od: "Ardi" <p...@k...pl>

    A wszyscy oprócz prezydenta byli za ustawą: Sejm, Kołodko, Prokurator Gen.
    całe szczęście że ta ustawa nie przejdzie.
    pozdr. Ardi

  • 4. Data: 2002-11-20 22:05:58
    Od: "kj" <k...@t...pl>

    > A wszyscy oprócz prezydenta byli za ustawą: Sejm, Kołodko, Prokurator Gen.
    > całe szczęście że ta ustawa nie przejdzie.
    > pozdr. Ardi

    khm chciałem zauważyć że prezydent to był nawet za, tylko miał lekkie
    wątpliwości - taka była 1-sza wersja.

    Dopiero jak PO ostro zapowiedziało, że ustawę odda do Trybunału to
    postanowił na tym skorzystać - skoro i tak miała trafić do TK to
    przynajmniej on na tym zarobił parę punktów jako obrońca uciśnionych
    (dodajmy że uciskanych przez jego dobrych kolegów)

  • 5. Data: 2002-11-20 22:49:34
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > khm chciałem zauważyć że prezydent to był nawet za, tylko miał lekkie
    > wątpliwości - taka była 1-sza wersja.
    (..)

    Może i racja, ale tak czy siak nie ma co narzekać, bo postawił tamę jawnemu
    bezprawiu i ma u mnie jednak plusa.
    Ciekawe tylko za co cała reszta hołoty bierze ciężkie pieniądze skoro
    wypuszcza
    się takie buble.
    Niemiłe czasy mogą się zacząć gdyby tow.Millerowi udało się kiedyś
    wprowadzić
    do Trybunału swoich dyspozycyjnych ludzi - osobiście mam jednak nadzieję, że
    nie zdąży i prędzej się jednak przewróci, czego mu szczerze życzę :-)

    Pix

  • 6. Data: 2002-11-20 23:01:18
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    nadzieję, że
    > nie zdąży i prędzej się jednak przewróci, czego mu szczerze życzę
    :-)

    W miedzyczasie TK jeszcze jedno dobra rzecz zrobil. Pracodawcy
    zaskarzyli przepis, dotyczacy zawiertania ukladow zbiorowych.

    Nie chce tutaj nic podejrzewac, ale to chyba baardzo na reke rzadowi,
    ktory moze nareszcie zmienic te chore uklady z karty gornika.

    Sam rzad nie mogl tego zrobic, bo bylaby wrzawa, a tak posluzyl sie
    zwiazkiem pracodawcow :)

  • 7. Data: 2002-11-21 07:31:53
    Od: t...@w...pl

    Tak trochę na narginesie tego wątku i grupy zastanawiam się, ile ustaw byłoby
    zgodnych z Konstytucją, gdyby na chybił trafił wybrać z 10 i dać Trybunałowi do
    zbadania. Ja stawiam na 0 (zero), no chyba, że padłoby na Konstytucję.

    Tom

  • 8. Data: 2002-11-21 08:26:43
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote:

> [...]

    > Nie chce tutaj nic podejrzewac, ale to chyba baardzo na reke rzadowi,
    > ktory moze nareszcie zmienic te chore uklady z karty gornika.

    Wszystkim na rękę, poza tymi, którzy z powodów osobistych nie chcą
    przerwać szkodliwej dla zdrowia i kraju działalności (aka hutnicy i
    górnicy).

    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2002-11-21 10:21:40
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    Trybunałowi do
    > zbadania. Ja stawiam na 0 (zero), no chyba, że padłoby na Konstytucję.

    Mnie też coś się tak wydaje.
    IMHO Trybunał mógłby zrobic generalny przegląd w pierwszej kolejności
    dobierając się do ustaw podatkowych bo niektóre rozwiązania są
    rzeczywiście kuriozalne.

    Pix

  • 10. Data: 2002-11-21 10:23:38
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Wszystkim na rękę, poza tymi, którzy z powodów osobistych nie chcą
    > przerwać szkodliwej dla zdrowia i kraju działalności (aka hutnicy i
    > górnicy).

    Niestety to nie tylko górnicy i hutnicy bo takich zorganizowanych grup
    zawodowych wysysających moje ciężko zarobione pieniądze jest
    jeszcze kilka.

    Pix