  • 1. Data: 2002-11-20 16:36:11
    Temat: International Money Order
    Od: "Yorick" <c...@p...onet.pl>

    Witam,
    Nie wiem czy trafiłem na dobrą grupę, ale może ktoś będzie umiał mi pomóc.
    Mój problem nie jest zbyt trudny. Mam zamiar zakupić coś w sklepie
    amerykańskim, problem w tym, że chcą żebym zapłacił im w następujący sposób.
    Wysłał formularz zamówienia i dołączył International Money Order. A ja nie
    mam pojęcia co to jest i jak to załatwić, jeżeli ktoś mógłby mi pomóc będę
    bardzo wdzięczny.
    Pozdrawiam,
    Yorick

    Będziemy wytrwalsi, nasze serca śmielsze,
    a duch potężniejszy, choć braknie nam sił

  • 2. Data: 2002-11-20 17:12:39
    Temat: Re: International Money Order
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

> [...]
    > mam pojęcia co to jest i jak to załatwić, jeżeli ktoś mógłby mi pomóc będę

    Jeżeli mieszkasz w Warszawce to możesz go kupić w biurze American Express.