    From: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zamykanie Lukas e-Konto PRO
    Date: Thu, 17 Dec 2009 01:12:17 +0000 (UTC)

    Lukas ostatnimi czasy jakoś tak przysiadł z ofertą. W procentach odstaje na
    rynku już na prawdę ostro - konto oszczędzam nawet z wariancie promocyjnym
    5.10% nadal jest z kapitalizacją kwartalną i z belką, konto podstawowe 0%, a
    żeby mieć zwolnienie z opłat, trzeba trochę kasy na dość słabych warunkach
    trzymać. Pomimo, że jakoś tak polubiłem to konto, to chyba czas na
    odtrąbienie odwrotu.
    I tu mam pytanie do praktyków, którzy już kończyli współpracę z Lukasem. W
    regulaminie jest napisane, że rozwiązanie umowy następuje z miesięcznym
    okresem wypowiedzenia, ale już w momencie złożenia wypowiedzenia zabierają
    token.
    Jak wygląda kwestia zwolnienia z kosztów prowadzenia rachunku po złożeniu
    wypowiedzenia? Opłata zostanie pobrana w okresie wypowiedzenia i trzeba
    zostawić saldo umożliwiające jej pobranie, czy pobieranie wszelkich opłat
    jest w okresie wypowiedzenia wstrzymane? Karty nie mam, więc w zasadzie
    moglibyśmy zakończyć współpracę bez zbędnych ceregieli, od ręki. Na
    infolinii konsultantka nie była pewna jak to wygląda, więc zanim zacznę
    testować wersje wydarzeń w oddziale, wolę zapytać czy nie ma jakiejś miny
    którą warto ominąć, żeby się ładnie pożegnać i bez zbędnych stresów.

    Miłego dnia
    Tomek