  • 21. Data: 2003-03-11 14:07:23
    Temat: Re: Zamknięcie Eurokonta...
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Rufius" <e...@i...pl> wrote in message
    news:b484sf$pp8$1@kujawiak.man.lodz.pl...

    > Pozostałe banki odchodząc od
    > jednej wystandaryzowanej opłaty za rachunek próbują stworzyć złudzenie
    > atrakcyjności.W Pekao SA przynajmniej masz przejrzystść i wiesz za co
    > płacisz.

    Buuhahahahaha!!! Czy ktoś ma chusteczkę do wycierania monitora?
    A Pekao Twoim zdaniem nie usiłuje pozorować atrakcyjności?
    Przejrzystość?! Czy np. w sytuacji kiedy pytam pod 0801 365 365 o
    RZECZYWISTE oprocentowanie kredytu, a panienka nie chce podać i dopiero po
    moim żądaniu telefonu szefa w celu przeszkolenia z ustawy o kredycie
    konsumenckim udziela informacji?

    > Poza tym oferta do Eurokonta którą nazywają Pakiet Pomocny to ubezp typu
    > assistance którego wartość przewyższa wielokrotnie opłatę za prow
    rachunku.
    > Jak ci zaleje mieszkanie i zabulisz 300 złotych to zrozumiesz dlaczego
    warto
    > zapłacić za rach w ktrym sam wybierasz usługi z kótrych korzystasz.

    W przypadku VIP 5PLN więcej za każdy miesiąc. Czyli 60PLN rocznie. To się
    nazywa SKŁADKA na ubezpieczenie a nie darmowy prezent. Dostępu do konta
    przez Internet nie liczę, bo mój były oddział nie był jednym z tych 4
    wybranych i musiałbym zakładać eurokonto WWW.
    I jeszcze jedno, nie sztuką jest zapłacić składkę, sztuką jest spowodować
    WYPŁATĘ odszkodowania w przypadku wystąpienia szkody. Być może nie masz
    prawa jazdy, nie miałeś nigdy stłuczki i nie walczyłeś z krwiopijcami
    zwanymi Towarzystwami Ubezpieczeniowymi.

    > Pozdr Rufius

    awiam,
    --
    Tomek