  • 1. Data: 2003-03-05 19:03:48
    Temat: [Millenet] numer banku w przelewie zagranicznym
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Pytanie do Millenet:

    nigdzie nie jest wyjasnione co to jest dla odbiorcy zagranicznego "numer
    banku" - czy chodzi o kod SWIFT?

    Odpowiedz:

    Dziękujemy za Pańskie uwagi. Wierzę, że pomogą one usprawnić naszą
    aplikację.

    Pozdrawiam,

    Marcin Mxxx

    -------------

    ale duzo się dowiedziałem :-))

    *** blad ***

  • 2. Data: 2003-03-06 09:14:28
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    Panie Grzegorzu!

    Dziękujemy za przekazane nam sugestie.
    Jesteśmy przekonani, że zostaną one wykorzystane w procesie poprawiania
    jakości świadczonych przez nas usług, a także rozwoju systemu Millenet.

    Z poważaniem
    Paweł Bxxxxx

  • 3. Data: 2003-03-06 09:20:58
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    A o co chodzi z "Dzienny limit na H@sło 1 (w PLN)*"?
    Czy to oznacza, że jeśli wpiszę tu wartość LG to nie będzie pytał o H@sło 2?

  • 4. Data: 2003-03-06 10:15:18
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki"
    > A o co chodzi z "Dzienny limit na H@sło 1 (w PLN)*"?
    > Czy to oznacza, że jeśli wpiszę tu wartość LG to nie będzie pytał o H@sło
    2?

    a Millenetu pytales?
    ja mam ustawione na 0 ale logicznie biorąc powinno byc tak jak mowisz.
    O haslo2 pyta rowniez przy ustanawianiu zaufanych odbiorcow lub zmianach
    odbiorcow wiec go nie unikniesz.
    Równiez pyta przy zmianie konfiguracji typu "po ilu minutach wylogowac" albo
    przy ustawianiu dziennego limitu na haslo1 ;-)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-03-06 11:58:43
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

> [...]
    albo
    > przy ustawianiu dziennego limitu na haslo1 ;-)

    Przy tak standardowych odpowiedziach chyba niema sensu zadawania pytań w
    Millenet?
    Grzegorz Niedźwiecki

  • 6. Data: 2003-03-06 12:01:04
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki"

    > Przy tak standardowych odpowiedziach chyba niema sensu zadawania pytań w
    > Millenet?

    bez przesady - na takie proste pytanie to z pewnoscia odpowiedza ;-)
    ciekawsze byloby pytanie
    co sie stanie jak po sytuacji LG = 1000 i limit z Millenet dla hasla1 =
    1000
    zmienie sobie w oddziale LG na 500 ?
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-03-06 14:22:01
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

> [...]
    > ciekawsze byloby pytanie
    > co sie stanie jak po sytuacji LG = 1000 i limit z Millenet dla hasla1 =

    Myślę, że niebawem będzie odpowiadał autosponder.