  • 1. Data: 2003-03-05 19:59:34
    Temat: 4 grosze
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Witam,
    chciałem nabyć jednostek funduszu przez mBank za 200 zł. Taką kwotę ode mnie
    wzięto, ale saldo które się dziś pojawiło opiewa jedynie na 199,96 zł. Czy
    to oznacza, że 4 grosze przepadły, wrócą na rachunek później czy może
    jednostki zdążyły już stracić na wartości?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 2. Data: 2003-03-06 06:18:57
    Temat: Re: 4 grosze
    Od: KOmiX <m...@p...NOSPAM.pl>

    Dnia 2003-03-05 20:59, Użytkownik Tomasz Waszczynski napisał:
> [...]
    > to oznacza, że 4 grosze przepadły, wrócą na rachunek później czy może
    > jednostki zdążyły już stracić na wartości?

    http://www.fundusze.mbank.com.pl/faq.html#faq_21

    pzdr
    --
    |< O /\/\ i >< "If you want the
    mar_mac-at-poczta.nospam.pl job done right,
    GG:77631 Zamien nospam=onet hire a proffesional"

  • 3. Data: 2003-03-06 15:46:36
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "KOmiX" <m...@p...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości
    Czy

    > http://www.fundusze.mbank.com.pl/faq.html#faq_21

    Czyli innymi słowy, ktoś okrada klientów z końcówek. Poza tym nie udało mi
    się znaleźć ani słowa o tym w statucie funduszu.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2003-03-07 07:31:53
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

    > Czyli innymi słowy, ktoś okrada klientów z końcówek.

    Tak, jeden klient "okrada" drugiego klienta. ;-))) Jeden na kilka groszy za
    mało, drugi kilka groszy za duzo, a bilans dla funduszu postaje zerowy. To
    podobnie jak w przypadku zaokraglania belkowego.

    Waldek

  • 5. Data: 2003-03-07 21:22:47
    Od: brodsky <b...@i...BezTego.pl>

    On Wed, 5 Mar 2003 20:59:34 +0100, Tomasz Waszczynski wrote:

> [...]
    >to oznacza, że 4 grosze przepadły, wrócą na rachunek później czy może
    >jednostki zdążyły już stracić na wartości?

    W celu rozjaśnienia fenomenu polecam FAQ SFI. Zwłaszcza sam koniec.

    --
    Maciek