  • 1. Data: 2006-10-10 13:02:42
    Temat: Założyć można..
    Od: "Jarek Dabrowski" <j...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    założyłem w pekao lokatę przez internet (pekao 24). Prosto, szybko. Po dwóch
    dniach rozmyśliłem się i chciałem ją zlikwidować. Nigdzie nie znalazłem
    odpowiedniej opcji więc zadzwoniłem na infolinię.
    Miła pani powiedziała mi, że aby zlikwidować lokatę muszę udać się do oddziału!
    Porażka.

    Jarek

  • 2. Data: 2006-10-10 13:15:26
    Temat: Re: Założyć można..
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:egg5li$pqr$1@inews.gazeta.pl, *Jarek Dabrowski* wrote:
> [...]
    > nie znalazłem odpowiedniej opcji więc zadzwoniłem na infolinię.
    > Miła pani powiedziała mi, że aby zlikwidować lokatę muszę udać się do

    Urzekła nas twoja historia...
    I co - poszedles ?

    --
    darnok

  • 3. Data: 2006-10-10 15:57:59
    Od: "Jarek Dabrowski" <j...@N...gazeta.pl>

    > Urzekła nas twoja historia...
    > I co - poszedles ?

    Sorki, może rzeczywiście historia jest mało interesująca. Jedyne co mnie
    poraziło to brak funkcjonalności. Założyć można a zlikwidować nie ponieważ...?

    Nie, nie poszedłem. Wole poczekać trzy miesiące.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 4. Data: 2006-10-10 16:18:52
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Nie, nie poszedłem. Wole poczekać trzy miesiące.

    Czyli założenia twórców lokaty okazały sie słuszne,
    brak możliwości likwidacji lokaty przez internet
    znacząco obniża wskaźnik zerwanych lokat. :)