  • 1. Data: 2006-10-10 13:11:02
    Temat: prefiksy bankow
    Od: "SIGI" <k...@o...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow

    mam krotkie pytanie dotyczace bankow - chodzi mi mianowicie,

    czy istnieje jakas stronka (a domyslam sie, ze na pewno istnieje),
    na ktorej moglbym sprawdzic po prefiksie (pierwsze zdaje sie 8 cyfr numeru
    rachunku),
    w ktorym banku (chociaz glownym - oddziale), jest zalozony dany rachunek
    .... ??

    Bede bardzo wdzieczny za informacje w tej sprawie !!! ;-))

    ps. szukalem w Googlach, ale niestety nie udalo mi sie na nic natrafic !!!
    :-((

    Pozdrawiam
    SIGI_II

  • 2. Data: 2006-10-10 13:17:46
    Temat: Re: prefiksy bankow
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:egg6eg$bpg$1@nemesis.news.tpi.pl, *SIGI* wrote:

> [...]
    >
    > Bede bardzo wdzieczny za informacje w tej sprawie !!! ;-))
    >
    > ps. szukalem w Googlach, ale niestety nie udalo mi sie na nic

    zle szukales.
    np. http://mbank.kzp.pl/index.php?artykul=0005
    i program IBANator.

    --
    darnok

  • 3. Data: 2006-10-10 13:28:26
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    SIGI wrote:
    [....]

    > ps. szukalem w Googlach, ale niestety nie udalo mi sie na nic natrafic !!!
    > :-((

    A to bardzo interesujące, bo mi po wpisaniu "bank numery rozliczeniowe"
    wyskoczyło na pierwszzym miejscu.
    KJ

  • 4. Data: 2006-10-10 14:41:38
    Od: "JB" <a...@o...pl>

> [...]
    > rachunku),
    > w ktorym banku (chociaz glownym - oddziale), jest zalozony dany rachunek

    http://bazy.hoga.pl/banki.asp
    i nie pierwsze osiem znaków, tylko musisz pominąć dwie pierwsze cyfry
    kontrolne.

    Pzdr,
    JB

  • 5. Data: 2006-10-10 16:18:58