    From: Technokrata <t...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zagubione pieniadze z przelewu
    Date: Sun, 15 Dec 2002 16:59:18 +0100

    Witam!

    Mam pytanie dotyczace procedury postepowania w wypadku zagubionego
    przelewu. Przelew wyszedl z jednego banku, pieniadze zostaly
    odciagniete z konta, tymczasem wartosc przelewu nie pojawila sie na
    koncie docelowym.

    Sprawa jest o tyle utrudniona, ze przelew wyslano z Niemiec (Citybank)
    do Belgii (KBC). Kwitek przelewu (mam go przefaksowanego) nie zostal
    wypelniony idealnie - nie zostal wpisany adres oddzialu docelowego -
    ale wszystkie podstawowe dane zostaly wpisane, czyli nazwa banku, imie
    i nazwisko, numer konta i kod SWIFT - KBC twierdzi, ze pieniadze
    powinny dojsc bez problemu. Mam tez ksero wyciagu, pieniadze zostaly
    odciagniete z konta.

    Kwitek zostal wypelniony 30.09 br, 3.10 pieniadze zostaly odciagniete.
    Nie mam sladu przelewu na moim koncie do dzis (15.12).

    Bylem w swoim banku (KBC), powiedzieli ze nie maja zadnego sladu tego
    przelewu. Osoba w Niemczech tez kontaktowala sie z bankiem, podobno
    przelew poszedl prawidlowo. Sprawdzili tez podobno jakies konto, gdzie
    laduja zagubione przelewy, tam tez podobno nie ma tych pieniedzy.

    Nie mam za bardzo mozliwosci wybrania sie do Niemiec w tej sprawie.
    Zarowno ja, jak i osoba ktora wyslala przelew jestesmy dosyc zajeci -
    jakie kroki podjac, aby odzyskac swoje pieniadze? Czy mam prawo
    wymagac zalatwienia sprawy od mojego banku?

    Pozdrawiam
    Technokrata