  • 1. Data: 2002-06-16 13:12:27
    Temat: Czy ktoś juz korzystał z PayU ?
    Od: "SebAfryka" <s...@o...pl>

    Witam!
    Tak jak w tytule.
    Jakie są Wasze odczucia?
    Prowizja niby spora, ale w porównaniu z innymi podobnymi ofertami (np
    PayPal) jest całkiem znośna.
    No i po raz pierwszy posiadacz karty kredytowej może zapłacić za jej pomocą
    dowolnej właściwie osobie.
    Co o tym myslicie?

    aha, link: www.payu.pl

    Seb
    www.afryka.and.pl
    a...@a...pl

  • 2. Data: 2002-06-16 13:22:24
    Temat: Re: Czy kto? juz korzystał z PayU ?
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SebAfryka" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Tak jak w tytule.
    > Jakie są Wasze odczucia?
    > Prowizja niby spora, ale w porównaniu z innymi podobnymi ofertami (np
    > PayPal) jest całkiem znośna.
    > No i po raz pierwszy posiadacz karty kredytowej może zapłacić za jej
    pomocą
    > dowolnej właściwie osobie.
    > Co o tym myslicie?
    >
    > aha, link: www.payu.pl

    a ja mam male pytanko - czy zaplata KK jest traktowana jak platnosc w
    sklepie czy jak wyplata z bankomatu? Bo moze byc zabawnie ze od wyslanych
    pieniedzy leca odsetki. Swoja droga gdyby nie, to - przesylamy pieniadze z
    KK i na jakas lokatke ;-)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-06-16 13:26:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pieniedzy leca odsetki. Swoja droga gdyby nie, to - przesylamy pieniadze z

    Transakcja bezgotowkowa, bo przeciez taka jest :). Jutro powinny dotrzec na
    moj rachunek pierwsze pieniadze ktore dostalem za posrednictwem PayU ;). A w
    ciagu kilku dni powinny zostac zdjeta z karty kasa ktora wyslalem. Bede
    raportowal na biezaco ;).

    Maciej

  • 4. Data: 2002-06-16 13:29:39
    Od: "SebAfryka" <s...@o...pl>

> [...]
    > pieniedzy leca odsetki. Swoja droga gdyby nie, to - przesylamy pieniadze z

    Szczerze powiem: nie wiem. Na zdrowy rozum, powinno byc tak jak w transakcji
    bezgotowkowej, czyli (ale to tez zalezy od rodzaju karty) bez prowizji.
    A z tą lokata ? - Odbiorca musi zapłacic te 3%, watpie, zeby się oplacalo,
    ale nie liczylem....
    Przy obecnych procentach bankowych w ogole nie zwracam uwagi na
    oprocentowanie lokat - wychodzą takie grosze, ze wole sobie kupic kilka piw
    wiecej i sie nie stresowac :)))

    Seb

  • 5. Data: 2002-06-16 13:34:24
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > A z tą lokata ? - Odbiorca musi zapłacic te 3%, watpie, zeby się oplacalo,
    > ale nie liczylem....

    od 5k - 162,5 PLN prowizji
    5K lokata na 7% - miesiecznie liczyc 20 PLN wiec faktycznuie nie oplacalen

    ale bedzie to najtanszy sposob wyjecia gotowy z KK ;-)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-06-16 13:38:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > ale bedzie to najtanszy sposob wyjecia gotowy z KK ;-)

    Prawdopodobnie tak, bo choc prowizja jest wyzsza [w przypadku wyplaty w
    bankomatu to najczesciej 3%] to odsetki nie beda naliczane, bo to przeciez
    transakcja bezgotowkowa ;). Trzeba potestowac ;).

    Maciej

    PS probowal ktos odebrac pieniadze wyslane na jakis email logujac sie przy
    pomocy innego? Mam nadzieje, ze system nie pozwala na to.

  • 7. Data: 2002-06-16 13:39:20
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "SebAfryka" <s...@o...pl> napisał w wiadomo?ci

    > ale bedzie to najtanszy sposob wyjecia gotowy z KK ;-)

    niestety nie ;-) przy oprocentowaniu KK 35% miesiecznie odsetki od 5k
    wynosza ok 145 zl wiec nie jest to oplacalne ;-)

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-06-16 13:41:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > niestety nie ;-) przy oprocentowaniu KK 35% miesiecznie odsetki od 5k
    > wynosza ok 145 zl wiec nie jest to oplacalne ;-)

    Ale jeszcze ~3% prowizji za wyplate z bankomatu. No, chyba ze korzystasz z
    karty i bankomatu Raifiego... Trzeba pamietac tez o limitach transakcji w
    PayU.

    Maciej

  • 9. Data: 2002-06-16 13:43:33
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Prawdopodobnie tak, bo choc prowizja jest wyzsza [w przypadku wyplaty w
    > bankomatu to najczesciej 3%] to odsetki nie beda naliczane, bo to przeciez
    > transakcja bezgotowkowa ;). Trzeba potestowac ;).

    hmm fakt zapomnialem o prowizji od wyplaty w bankomacie - a wiec mozna
    zaoszczedzic 50% - ladnie ;-)

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2002-06-16 13:56:44
    Od: "SebAfryka" <s...@o...pl>

    Widzę, że przeanalizujecie aż do kości :))
    Ale do super, przynajmniej będzie wiadomo o co cho.
    Dla mnie, powtórzę, najważniejsze jest to, ze można kartą zapłacic własiwie
    każdemu - do tej pory tylko wybranym sklepom.

    Seb