  • 41. Data: 2016-02-10 01:25:26
    Temat: Re: ZUS staje dęba...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n9dupi$tqu$...@n...news.atman.pl

    Skasować nie mogę, więc napiszę, że kolejna wersja jest pełniejsza.
    (i chyba ogólnie lepsza)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 42. Data: 2016-02-10 11:21:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." 1kxslzay5rx35.ns2c13jns9tf$....@4...net

    >Ja uważam, że bronisz. Inni niech oceniają bez moich nacisków.
    >Ani żydów nie wskrzesisz, ani nie zabijesz taką obroną czy
    >bezstronnością...

    Nie zamierzam ich wskrzeszac ani zabijac, chcialem tylko zwrocic
    uwage, ze napisales "firma sie dorobila na dostawach gazu go
    Oswiecimia", a tymczasem sie dorobila na dostawach gazu przez dwie
    wojny i jeden pokoj. W calkiem zboznym celu.
    Ba - nawet czesc z tego gazu dostarczonego do Oswiecimia to tez we
    wzglednie zboznym celu.
    A wrecz humorystycznie brzmi, ze Cyklon B wynalazl jaki Zyd ..

    >Mnie zaś dałeś możliwość (tło) wyjawienia
    >wspólnoty korzennej ;) nazizmu (narodowego socjalizmu -- jakże
    >pięknie to brzmi a jak strasznie wygląda!) i ZUS.

    No, poniekad taki ZUS to ma sporo z socjalizmu ... przy czym zauwaz,
    ze powstal jeszcze przed wojna, taki tam sanacyjny socjalizm :-)

    >Moim zdaniem (ale to moje zdanie) idąc Twoimi drogami można dojść do
    >wniosku, że PiS to socjaliści (500+) a Kukiz'15 to narodowcy zatem
    >mamy

    PiS ma cos z socjalizmu, a do Kukiza dolaczylo sie sporo tzw
    narodowcow - taki fakt.

    >Sądy białostockie mają za sobą:
    > uznanie wyniku badania rezonansem magnetycznym
    > za niewartościowy w zestawieniu z oceną biegłego

    Ja tam nie wiem, ale sad sie na rezonansie nie zna. Ani na medycynie.
    Dlatego powoluje bieglego.
    Biegly powienien wziac wynik rezonansu pod rozwage.

    A poza tym ... jesli opinia bieglego ci sie nie podoba, to powolujesz
    wlasnego :-)

    A tak poza tym, to nawet jak sad sie na czyms zna, to i tak powinien
    powolac bieglego - bo z opinia bieglego mozesz dyskutowac i podwazyc,
    a z opinia sadu nie :-)
    Takie twoje konstytucyjne prawo, przynajmniej jeszcze w tym miesiacu
    :-)

    J.

  • 43. Data: 2016-02-10 20:57:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 56bb0f25$0$680$6...@n...neostrada.pl

    > Ja tam nie wiem, ale sad sie na rezonansie nie zna.

    I uważa, że rezonans jest niczym wobec drapania w pięty?
    (wypowiedź biegłego neurologa -- Tamary Popławskiej)

    > Ani na medycynie.
    > Dlatego powoluje bieglego.

    Ale nie chce tego biegłego pytać. :)
    Sam rozstrzyga -- wypukliny to skolioza. :)
    (**wbrew** temu, co pisze biegły)
    Niektóre moje pytania niby kieruje do biegłych, ale nie żąda odpowiedzi
    na te pytania. Powiela wyrok biegłego, choć wie, że biegły nie może
    wydawać wyroku w sprawie. Ma duży dystans do formy i stylu, ale nie
    prosi o poprawę tegoż stylu... Zakłada możliwość omijania sedna
    sprawy itd... Do tego gubi dokumenty i nie chce w miejsce zagubionych -- kopii.

    Oddala nieistniejące wnioski itd...

    > Biegly powienien wziac wynik rezonansu pod rozwage.

    Ale niekoniecznie wziął.
    Sąd zaś nawet nie zwrócił uwagi na to, że poszczególne wyniku
    MR dotyczą poszczególnych części tego samego kręgosłupa. [a ze
    mnie wyśmiewal się, :) bo długo zastanawaiłem się nad tym, czego
    dotyczy pokazany mi wynik MR, jako że moje oczęta powoli dawały
    mi odpowiedź -- szukałem albowiem liter TH lub th, a nie C czy
    L: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kr%C4%99gos%C5%82up]

    > A poza tym ... jesli opinia bieglego ci sie nie podoba, to powolujesz wlasnego :-)

    Podoba -- każdy z tych biegłych zrobił z siebie idiotę. :)
    [dlatego właśnie nie składałem wniosków o zmianę biegłych
    a swe zażalenia dotyczące zapłaty za ,,pracę'' biegłych
    pozostawiłem bez opłaty? dlatego też, ale nie tylko dlatego]

    Ponadto mój stan zdrowia jest taki, że każdy biegły pytany krok
    po kroku -- da tę samą odpowiedź, która mnie zadowoli. Niestety
    sąd nie chce pytać (bo wie, co to znaczy! -- czym to zakończyć
    się musi) i zadawala się odpowiedziami niespójnymi, czyli
    przeczącymi sobie wzajemnie, które można odczytać swobodnie.

    Gdy pisarz niewyraźnie pisze -- czytelnik może interpretować
    wypowiedź swobodnie, zatem i korzystnie dla siebie.

    > A tak poza tym, to nawet jak sad sie na czyms zna, to i tak powinien powolac
    bieglego - bo z opinia bieglego mozesz dyskutowac i
    > podwazyc,

    Można? Powaga? ;) A wg sądów białostockich -- raczej nie można. ;)
    Aby było jasne -- podpierałem się w swej polemice czymś, co trudno
    kwestionować: wynikami badań medycznych; wiedzą ogólną; klasyfikacją
    leków uznawaną/dokonaną przez państwową instytucję; słowami tychże biegłych...

    Ogólnie biegli w tej polemice używali argumentów typu: JA TAK MÓWIĘ!

    > a z opinia sadu nie :-)

    Też można -- można złożyć odwołanie, zżalenie itp.

  • 44. Data: 2016-02-24 23:31:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n8qor7$3ur$...@n...news.atman.pl

    > "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Petru zarzucił PiSowi bezczynność, więc otrzymał odpowiedź:

    > Nowoczesna -- 0 projektów ustaw
    > rząd -- 7 projektów ustaw
    > klub poselski PiS -- 26 projektów ustaw
    > prezydent RP także ma w swym dorobku zgłoszone projekty ustaw

    > ,,Robota po próżnicy'' to ,,dostęp człowieka biednego w RP do lekarza''
    > (czyli płacenie składek i podatków pośrednich, bezpośrednich oraz
    > wszelkich innych) skutkujący brakiem dostępu człowieka chorego
    > do medycyny (leków, badań specjalistycznych, rehabilitacji) czy
    > świadczeń emerytalnych i rentowych. :)

    Mamy wreszcie ,,robotę po próżnicy'':

    Przez pierwsze czterdzieści dni zasiadania w Sejmie posłowie Nowoczesnej nie
    wystąpili
    z ani jedną inicjatywą ustawodawczą. Byli wtedy jedynym takim klubem w
    parlamencie. Po
    fali krytyki zapowiedzieli, że będą działać i w styczniu złożyli projekt
    nowelizacji
    ustawy o związkach zawodowych oraz ustawy - Kodeks pracy.

    http://niezalezna.pl/76788-partia-petru-zlozyla-proj
    ekt-ustawy-co-za-bubel-uznal-sad-najwyzszy

    ,,Proponowane zmiany są wybiórcze i nie składają się w określoną całość, która
    byłaby oparta
    na ogólniejszych założeniach" - czytamy w niej. Prawnicy idą jednak jeszcze dalej
    i zalecają:
    ,,Przedłożonemu projektowi ustawy nie powinien zostać nadany dalszy bieg
    legislacyjny".

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'