    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ZUS staje dęba...
    Date: Tue, 2 Feb 2016 18:14:43 +0100

    "Jacek Maciejewski" 1...@4...net

    > Mam nadzieję że pierwszą (i może na długo ostatnią) ustawą
    > będzie ustawa anulująca wszystkie ustawy pisowskie :)

    Kolejną zaś będzie usankcjonowanie ,,praw'' opisanych w tym:

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n8qn6g$270$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > równocześnie w określonym środowisku i wzajemnie na siebie wpływających,
    > zdolnych do wydawania płodnego potomstwa. Nie jest to jednak suma osobników
    > jednego gatunku, a zupełnie nowa całość.

    > **Każde** z powyższych oskarżeń jest oparte o **fakty**!

    > A które (z wyżej opisanych) ,,praw'' wg Ciebie zasługują na uznanie?
    > Może Nowoczesna zechce zmienić (skorygować) Stałą grawitacji bądź
    > Stałą Plancka?... A PiS korektę ;) odrzuci?... Toż działaczki
    > Nowoczesnej pragną ulżyć ciemiężonym narodom, działając
    > w różnych organizacjach charytatywnych...

    poście?

    Okulistka, jako biegły sądowy, pomyliła soczewki cylindryczne z progresywnymi. :)
    Nic dziwnego -- jako biegły miała do czynienia z ,,najpoważniejszym'' ;)
    schorzeniem wzroku -- starczym zanikiem akomodacji oczu... :)

    JF -- chyba Ty to masz. :)

    Astygmatyzm (pospolita problem -- ponoć każdy to
    ma, ale w różnym stopniu) był obcy temu biegłemu!

    Być może teraz, po moich wystąpieniach w internecie, pani dr n. med, Irena Bernacka,
    biegły okulista poznała, czym jest astygmatyzm, ale w czasie pisania swej Opinii
    sądowej -- nie miała pojęcia o tym, co to jest astygmatyzm.

    http://www.znanylekarz.pl/irena-bernacka-2/okulista/
    bialystok
    http://irenabernacka.mylekarze.pl/
    http://www.e-podlasie.pl/wizytowka/konsylium_gabinet
    _okulistyczny_dr_n_med_irena_bernacka_1254672.html

    W soczewce progresywnej nie zmienimy osi, przechodząc
    od plusa do minusa w parametrze soczewki korygującej.
    W takiej soczewce przy takim przechodzeniu zmienimy
    coś innego.

    -=-

    BTW -- mam nadal (mimo niemal pięćdziesiątki na karku) bardzo
    dobrą akomodację oczu. Może dlatego, że nie nadużywam alkoholu?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'