  • 1. Data: 2009-02-10 19:00:00
    Temat: ZIDOD24 Biuro doradztwa prawnego i gospodarczego
    Od: "zidod24" <z...@z...pl>

    Biuro Doradztwa Prawnego i Gospodarczego poleca tanie usługi porad prawnych
    za pośrednictwem internetu
    Udzielamy porad prawnych z zakresu :

    - prawa cywilnego
    - mieszkaniowego
    - rodzinnego
    - rozwody, alimenty
    - spadki, testamenty
    - prawo handlowe
    - prawo autorskie
    - sprawy z ZUS

    Sporządzamy pisma procesowe :
    - pozwy
    -wnioski
    - apelacje
    - skargi, odwołania od decyzji SKO

    Zajmujemy się sporządzaniem analiz prawnych i opinii

    Nasza oferta obejmuje porady prawne, konsultacje, opiniowanie umów, pełną
    ochronę Twoich interesów.

    Nasze ceny należą do jednych z najniższych w Warszawie. Cena standardowej
    porady prawnej wynosi zaledwie 50 zł, a sporządzenie pisma procesowego 50 zł
    ! Bez względu na charakter pisma

    Prosimy o zapoznanie się z Naszą ofertą na Naszej stronie : www.zidod24.pl
    oraz www.zidod.pl
    Zapraszamy do korzystania z Naszych usług.
    Zapewniamy 100% ANONIMOWOŚCI
    www.zidod24.pl
    www.zidod.pl

  • 2. Data: 2009-02-10 19:43:11
    Od: Pan Papkin <p...@z...pl>

    zidod24 pisze:
> [...]
    > oraz www.zidod.pl
    > Zapraszamy do korzystania z Naszych usług.

    moja porada dla biura zidod24 (pierwsza gratis, kolejne: charge 50PLN/byte):

    wypierdalać szmaciarze!

  • 3. Data: 2009-02-10 22:06:27
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Pan Papkin" <p...@z...pl> napisał w wiadomości

    > moja porada dla biura zidod24 (pierwsza gratis, kolejne: charge
    > 50PLN/byte):
    >
    > wypierdalać szmaciarze!

    chodzą słuchy na mieście, że to pedofile

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 4. Data: 2009-02-11 23:57:30
    Od: "Robert(felo)" <r...@g...com>

    On 10 Lut, 20:00, "zidod24" <z...@z...pl> wrote:
> [...]
    > orazwww.zidod.pl
    > Zapraszamy do korzystania z Naszych usług.

    W imie ojca, jak mozna podawać adres trony tak fatalnie przygotowanej,
    opisy o usłucach to jakiś belkot z podręcznika, czytac się nie da bez
    powstrzymywania śmiechu
    zdjęcia niewiadomo skąd wzięte
    a kontakt to do kogo?
    kto tam pracuje? zadnych danych osobowych, bez nipu, itp...

    przytoczę;
    poprosze o przyklad "atrakcyjność i niebanalne kreacje"
    z zakresu prawa pracy.

    no i referencje anonimowe? od kiedy sa anonimowe, bo jak tak to co to
    za referencje?