  • 1. Data: 2007-04-17 15:44:42
    Temat: kredyt hipoteczny na lokale uzytkowe
    Od: "Richie" <b...@u...wp.pl>

    Witam!

    Mam z bratem 2 dzialki w dobrej lokalizacji. Razem warte ok 3 mln pln.
    Zalozenie jest takie:

    1. zrobic plan budynku na jednej z dzialek
    2. z planem poszukac klientow, ktorzy beda zainteresowani wynajmem (podpisza
    umowy wstepne)
    3. wziac kredyt hipoteczny pod zastaw obydwu dzialek
    4. postawic lokale w 2 lata i rozpoczac dzialanosc

    Czy ktos przechodzil podoba droge?
    Czy jest szansa, ze ktorys z bankow pojdzie na taki plan?
    Jak szukac takiego banku? Chodzic po kolei do kazdego z zapytaniem?
    Czy mozliwe jest dostanie kredytu bez wykazania comiesiecznych dochodow?
    W ktorym momencie zalozyc dzialanosc gospodarcza (odliczenia kosztu kredytu,
    vat na budowie) i jaka bedzie najlepsza forma spolki ?

    Prosze o opinie,
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2007-04-18 05:40:37
    Temat: Re: kredyt hipoteczny na lokale uzytkowe
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Richie wrote:
> [...]
    >
    > 1. zrobic plan budynku na jednej z dzialek
    > 2. z planem poszukac klientow, ktorzy beda zainteresowani wynajmem (podpisza

    A nie lepiej zabawić się w developorkę i wybudować tam domy/bloki
    whatever i odsprzedać je klientom? Z wynajmem IMO to chyba jest więcej
    kłopotów niż to jest warte.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-04-18 10:08:21
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    > A nie lepiej zabawić się w developorkę i wybudować tam domy/bloki
    > whatever i odsprzedać je klientom? Z wynajmem IMO to chyba jest więcej
    > kłopotów niż to jest warte.

    hłe, powiedz to np. Echo Investment, które w centrum Szczecina postawiło CH
    Galaxy... Ceny wynajmu powierzchni są liczone w setkach zł/m2.

    A.