    From: Jarek Palka <j...@k...KILLSPAM.com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Z Pakietu na Lwa w ING BSK
    Date: Mon, 04 Feb 2002 09:02:42 +0100

    "Zachęcony" coraz to nowymi ponagleniami ze strony ING BSK postanowiłem zamienić
    konto Pakiet Plus na Konto Standard 2. Nie chciałem czekać na obniżkę % do
    poziomu 1% lub okolicy, a poza tym od 1 marca będą płatne wszystkie przelewy
    zewn. (50 gr) dla posiadaczy starych kont.
    Nic prostszego, 26.01 klikam na stronie BSKOnline (zmiana oferty) dostaję info,
    że zmiana będzie wykonana w pierwszym dniu roboczym po 28.01.
    Sceptycznie nastawiony do tego typu informacji czekam cierpliwie cztery dni, a
    zmiany nie ma. Wysyłam maila ponaglającego i o dziwo zadziałało. Poinformowano
    mnie, że zmiana będzie wykonana 1.02. Pełen nadziei sprawdzam tego dnia o 23:00
    stan konta a tu dwie niespodzianki:
    1. zła, konto jeszcze jest starego typu
    2. dobra :-) limit debetu powiększył mi się dwukrotnie (do 4k) !!! Bez wniosku,
    podpisu, opłat itp. !!!

    Niestety było to tylko jednodniowe zawirowanie i następnego dnia (2.02) w
    BSKOnline jest już "upragnione" Konto z Lwem i stary debet.
    Cała operacja trwała tydzień ! Pewno w oddziale załatwiłbym to od ręki, no ale
    skoro zachciało się banków wirtualnych to czasem trzeba swoje odcierpieć za
    "ułatwienia" w dostępie do konta :-)

    ________
    Jarosław Palka <j...@k...KILLSPAM.com.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >