  • Data: 2016-07-30 14:23:58
    Temat: Wyszukiwarka w rankingu lokat - proszę o opinie
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry Wszystkim,

    Kilka dni temu poruszyłem temat linków w wątku "Jak to jest z linkami własnymi na
    pl.biznes.banki". Ponieważ nie było wyraźnych sprzeciwów, a nawet wprost przeciwnie -
    info, że teraz każdy pisze na grupie o czym tylko chce, więc pozwoliłem sobie wysłać
    2 odnośniki z prośbą o opinie Szanownych Grupowiczów.

    Do rzeczy:
    Jakiś czas temu utworzyłem http://ranking-lokat.bankomaniacy.pl/ ranking lokat
    bankowych. Dodałem też do niego wyszukiwarkę.
    Prosiłbym o opinie:
    - co warto dodać/ulepszyć/zmienić
    - inf. o ewentualnych zauważonych błędach.

    Prosiłbym o odpowiedzi w tym wątku albo (jeżeli to możliwe), to w tym wątku oraz pod
    wpisem
    http://bankomaniacy.pl/2016/07/wyszukaj-najlepsza-lo
    kate-w-rankingu-lokat/

    z góry dziękuję za uwagi i komentarze.